Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ken veel mensen die het doen, is eigelijk perfect voor te feesten: dronken + coke gevoel"
"Dag beste mensen, Ik ben ongeveer een maand geleden met coke begonnen en vind het best wel een toffe drugs. Maar ook heb ik wat problemen met coke, en eigelijk enkel bij coke niet bij andere drugs.. Verleden: Ik rookte paar jaren flink wat wiet, nooit echt problemen mee gehad, daar had ik ook soms hartkloppingen tijdens het gebruik maar dat is normaal dus maakte me daar niet teveel zorgen over. Xtc, mdma: wanneer ik mdma neem heb ik ook geen last van mijn hart, beetje versneld hart natuurlijk maar niks om je zorgen over te maken. Ook de dagen na gebruik geen problemen. speed: opnieuw gaat alles ok wanneer ik speed gebruik, ik wordt er eigelijk rustig en zelfzeker van wanneer ik het doe, niet opgefokt ofzo. maar nu het probleem is met coke dat ik de dagen na gebruik (2-4 dagen max) last heb aan men hart. lichte steken en zo'n drukkend gevoel ook wel. Ik gebruik ook helemaal niet zoveel, misschien 2-4 latten op een avond. Het rare is misschien dat tijdens het gebruik ik geen last heb enkel erna. misschien omdat mijn hart moet bekomen ofzo? hetgene dat ik ook raar vind is dat het enkel bij coke is, andere drugs die ook je hart stimuleren zoals speed en xtc daar heb ik de dagen erna helemaal geen problemen.. Ik heb gehoord dat het kan komen door een hoog caffeïne gehalte in de sos, of klopt dit niet? nog iets, ik heb 1.5jaar bloeddrukverlagende medicatie gepakt. ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft."
"als iemand een mening heeft, gelieve die te posten"
"Het is zeker al meer dan een jaar geleden sinds ik die bloeddrukverlagende medicatie pakte, soms werd ik er echt te moe van dat ik ermee ben gestopt (had het niet echt nodig voor mijn bloeddruk maar was in combinatie met ander middel, lang verhaal ;p) ik heb ook geen hartprobleem (dat ik weet) en heb is nagevraagd of er in de familie soms hartproblemen zijn maar dat is ook niet het geval. Waarschijnlijk maak ik mij gewoon druk om niks en ik ga het morgen nog is doen maar dan zonder alcohol omdat die combinatie extra belastend is voor je hart"
"Dag beste mensen, hier in belgie zijn het weer bijna examens op de unief en nu zit ik met een vraag. Vorig jaar heb ik tijdens de examens wat rilatine genomen en dit werkte wel goed, het waren ofwel die van 10mg of 20 mg modified release. Ik kreeg er geen bijwerkingen van dus dat was wel goed, maar aan de andere kant waren ze dan weer niet goed. die van 10mg werkte maar een uurtje goed en die 20mg eerder 3 uur. Nu heb ik ook de mogelijkheid om Concerta te nemen, maar ik ben bang dat deze TE straf zullen zijn. Ik kan enkel aan die van 54mg geraken. Is het verstandig om deze is te proberen? Hou in het achterhoofd dat ik helemaal geen add heb en ook geen tolerantie heb opgebouwd thx"
"ja heb ik gemerkt bij rilatin, dat werkt in een boog, stijgt tot een punt daarna daalt het en dat vind ik er niet goed aan. is het echt dat 54mg concerta = 15mg rilatine? ik heb vriende van me die ook wel eens concerta genomen hebben en die vonden dat echt te straf daarmee dat ik twijfel"
"Ok bedankt, dit is alvast nuttige informatie!! Hebben jullie ook last van bijwerkingen? of valt dat wel mee? en oh ja, is het zoals bij meeste pillen dat je concerta bijvoorbeeld een week moet nemen vooraleer het echt werkt of zal het direct werken vanaf de eerste pil? sorry dat ik zo veel vragen stel maar ben toch voorzichtig met medicatie die mij niet is voorgeschreven"
"Dag iedereen, ik heb een maand geleden mdma kristallen gekocht, ben nu van plan ze te gebruiken maar toen ik het zakje opendeed waarin ik ze had bewaard zien ze er niet meer zo mooi proper wit uit. Ze lijken eerder bruinig en er zit ook een geurtje aan, een rotte geur ofzo. dus: Bestaat er uberhaupt wel zoiets als slechte mdma? Heeft MDMA misschien net die bepaalde geur die ik ruik? Zijn er risisco's die ik moet weten voor ik het neem? Danku."