Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hii guys, Ik heb een vraag, ook gesteld aan de medewerkers van iriszorg, maar heb nog steeds geen duidelijk antwoord. Aankomende zaterdag wil ik graag pep gebruiken op een feestje. Ik heb mijn pep laten testen, hier uit kwam dat er maar 16% pep in zit en 62% cafeïne. Er zit verder geen gevaarlijke stof in verwerkt. De medeweker van Iriszorg zei dat het er ook wel eens meer pep in kan zitten, omdat de uitslag niet helemaal zeker is. Nu is mijn vraag voornamelijk of dit gevaarlijk of onverstandig is om te gebruiken? Ik heb verder eigenlijk alleen maar pep gebruikt die 55% of hoger puur was. Ook vroeg ik me af of dit betekent dat je dan meer pep moet gebruiken? Het lijkt me dat caffeïne ook al een bepaald effect geeft? Iemand met antwoorden? Ik hoor ze graag! Groetjes Em"
"Bedankt voor jullie reacties! Ik heb besloten dat ik het in ieder geval even ga melden bij de persoon waarvan ik het gekocht heb (geen idee of hij weet wat erin zit, lijkt me ook niet prettig voor hem als hij het gebruikt). Hij lijkt mij namelijk niet het type dat het zelf gaat versnijden. En verder ga ik maar even op zoek naar andere pep, want een opgejaagd cafeïne gevoel heb ik niet zoveel zin in. Groetjesss"
"Bas zei: Cafeïne samen met amfetamine kan wel chill zijn, het verschild per persoon. Als cafeïne nou zo vervelend was, dan drinkt men ook geen koffie of red bull. Met een aantal bakjes koffie zit je al zo op de hoeveelheid cafeïne dat bij jou in 1 gram pep zit verwerkt. Test het gewoon een keer uit, is geen probleem. Je moet er zelf een beetje achter komen of het een lekker effect geeft bij jou of niet. Ik vind het zelf momenteel niet echt prettig, maar dat heeft ook echt super lang geduurd. Klik om te vergroten... Ik geloof dat als ik het goed uitgerekend heb (laatste keer dat ik wiskunde had, is alweer een jaar of 3 geleden) dit in mijn geval zou gaan om 8 blikjes red bull, ervan uitgaande dat ik 1 gram zou gebruiken. Ik had nog helemaal niet stil gestaan bij deze denkwijze, maar weet hierdoor inmiddels wel echt zeker dat ik dit niet ga gebruiken. Na een blikje of 2/3 ben ik al opgefokt, laat staan na 8. Al zou dit natuurlijk ook kunnen komen door een van de andere stoffen die erin zit. (Drink vrijwel nooit cafeïne, gebruik ook hooguit 1 keer in de 3 maanden drugs) Van pep zelf wordt ik daarentegen juist socialer, wel energieker, maar niet eens zo overdreven erg. Het lijkt dan meer alsof ik het ook “uit” kan zetten, en gewoon even rustig een gesprek kan voeren. Bedankt voor je reactie! Kan me wel voorstellen dat mensen die misschien beter tegen (of meer gewend zijn aan) cafeïne het wel een fijn gevoel vinden."
"Hallo allemaal, Ik heb net het hele forum afgespoord maar kan geen goed antwoord vinden op mijn vraag, vandaar dat ik het zo even doe. Ik heb meerdere keren xtc in pilvorm gebruikt, maar elke keer als ik dit neem lijkt hij bij mij veel harder in te slaan dan bij anderen. Hierdoor neem ik meestal minder dan 1/8 per keer (pil rond de 200mg) en pak na 3 kwartier/1 uur bij. Meestal kan ik een hele avond gebruiken met een kwart of een halve pil. Nu wil ik binnenkort voor de eerste keer MDMA in kristalvorm doen (thuis, met mijn vriend) en vroeg me af welke dosering ik het beste kan pakken. Ik lees veel over lichaamsgewicht x 1/1,5mg en dan bijpakken met 1/3 van de begindosering, maar vraag me af of dit niet veel te veel is voor me? Iemand die ervaring heeft met een lage tolerantie en goed doseren/bijpakken? Ik ben 19 jaar, ongeveer 1,70 en weeg ongeveer 55 kg. Alvast bedankt!"
"Langs het testcentrum ben ik al geweest. De kristallen zijn 70% zuiver, dit zou dan dus 36 Mg kristal zijn om 25 Mg te krijgen. Nog 1 vraag, hoe zit dit met bijpakken? Kan ik net zoals met xtc een uur later weer 25 Mg bijplakken of is de werking van kristallen sneller/langzamer?"