Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflurazepam gekregen lief he

flurazepam gekregen lief he

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanwege mijn gruwelijke slaapproblemen sinds ik ben gestopt met ghb.. zit ik nu op 5 x 10 mg diazapam per dag.. Zelfs daarmee doe ik letterlijk geen oog dicht. Dagen achter elkaar ga ik savonds om 11 uur naar bed en stap ik 6 uur er weer uit zonder ook maar een seconde geslapen te hebben. Het is nu zo erg dat ik niet meer kan functioneren, heb waanideeen en ben nog te moe om het huishouden te doen. Nu heb ik dit vandaag met de verslavingsarts overlegd. Hij heeft mij 45mg flurazepam voorgeschreven voor de avond. Ik moet deze een uur voor slapen innemen.
dus ik gebruik 50 mg diazepam en 45 flurazepam per dag nu.
Vandaag is de eerste dag flurazepam. Hoop zo dak nu een nacht kan doorslapen. Is flurazepam dan zon sterke hypnotische benzo?? Vergelijking met temazapam of meer als (flu)nitrazepam?


kuzzie tamara
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet het niet. Maar hoop dat het meer de werking heeft van flunitrazepam want ik neem daarvan 2 stuks voor het slapen en sta kiplekker op, gelijk op welk moment dat ik men wekker zet in de ochtend. Ook ik pak diazepam 10mg overdag, maar op mijn doos staat Valium/diazepaam omdat het van Roche is. Ik heb maandelijkse visite dus ik heb elke maand een doos van 100 stuks diazepams 10mg. Dat zijn dan 4 vierkante strips en per strip zitten er 25 in. Ik neem er 2 tot 3 dagelijks (dus heb steeds voldoende stock :P ). Ik hoop dat het je echt helpt. En dat over diazpam 10mg roken in je ander topic, daar had ik zo is een filmpje van gezien op Youtube met Nederlandse jongeren. Dacht dat het een grap was, maar heb het ook al gehoord via via en forums. Ik allesinds slik het gewoon :) .
Greeetttzz
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hej nou ik heb een zeer positieve ervaring gehad vannacht! Ik heb dus zoals gezegd overdag 5x 10 mg diazepam genomen. hier verneem ik niks meer van raar he. Maar toen klapte ik om tien uur 3 capsules van 15mg flurazepam achterover... nou nou, ik kon bijna niet eens meer lopen en heb 10 uur achter elkaar geslapen. Voel em nu nog steeds wow.. ik heb een gigantische benzotolerance maar flurazepam is een echte klapper jezus..

deze hou ik maar ff aan haha
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wow net heb ik er maar 2 genomen dus 30 mg... deze benzo is echt hardddd
p
pvh337Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pammetje82 zei:
Hej nou ik heb een zeer positieve ervaring gehad vannacht! Ik heb dus zoals gezegd overdag 5x 10 mg diazepam genomen. hier verneem ik niks meer van raar he. Maar toen klapte ik om tien uur 3 capsules van 15mg flurazepam achterover... nou nou, ik kon bijna niet eens meer lopen en heb 10 uur achter elkaar geslapen. Voel em nu nog steeds wow.. ik heb een gigantische benzotolerance maar flurazepam is een echte klapper jezus..

deze hou ik maar ff aan haha
Klik om te vergroten...

heb overdag (laatste net ingenomen) 3x 10mg valium (diazepam) genomen en is nu voor de eerste keer in men leven vanavond dat ik staurodorm 27,42 mg (flurazepam) ga nemen om te slapen, ben es benieuwd..
ben tot gisteren gewoon geweest van elke avond meer dan 2,5 liter sterk bier van 9,5 procent te drinken samen met enkele amnesia-joints en daarop dubbele slaapmedicatie (imovane 7,5 mg) en ik sliep de afgelopen nachten nog geen 2 uur. dus ben nu eens benieuwd naar flurazepam..
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm vreemd flurazepam heeft een zeer lange halfwaarde-tijd, lijkt me sterk dat helse pijnen een bijwerking zijn van de flura's, maar het kan natuurlijk wel! misschien dat het beter gaat werken als je ze een paar dagen achter elkaar hebt genomen omdat je bij dit middel een enorme bloedspiegel opbouwt bij langdurig gebruik.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind Flurazepam 1 van de beste hypnotische benzo's of nachtbenzo's.

Het is enorm potent ( verwant van nitrazepam en flunitrazepam) en heeft zoals pammetje al schreef zo een enorm lange halfwaardetijd ( 3 dagen?) dat je bij dagelijks gebruik een hoge bloedplasmaconcentratie opbouwt.
Enige nadeel is dat als je ' s ochtends vroeg op moet staan, deze minder geschikt is want ik ben dag-en nacht onder invloed van flurazepam bijna , als ik het neem.
Dan beter een kortwerkende benzo om in te slapen als je overdag moet functioneren en als je last hebt van nervositeit of angsten overdag een langwerkende anxiolytische benzo als clonazepam of diazepam.
Alprazolam vind ik crap, veel te kortwerkend en veel te verslavend, zeker die bars van 2 MG
p
pvh337Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wtf! na die valiums en dan die staurodorm (flurazepam) en kheb mss een uur en een half geslapen en dan werd ik wakker met helse pijn! wtf is da voor middel!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."