Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstenoxicam

tenoxicam

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
was hier de medicijnkast nog is aan het uitkuisen en heb wel wat interresante dingen gevonden :mrgreen:
maar nu heb ik ook iets gevonden, geproduceert door roche, maar ken het eigenlijk niet, en weet zelfs ni of het eigenlijk wel een benzo is

Deze pijnstiller remt de productie van prostaglandinen in het lichaam. Hierdoor worden pijn (= analgetische werking), koorts (= antipyretische werking) en ontstekingen (= antiflogistische of anti-inflammatoire werking) onderdrukt.
Dit middel vertraagt de bloedstolling doordat het de samenklontering van bloedplaatjes (= trombocyten-aggregatie) rem
Klik om te vergroten...

noemt dus "Tilcotil 20mg / tenoxicam"

iemand enige evaring mee? en hoe is die bevallen?
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tenoxicam is een NSAID, tegen een ontsteking, geen benzodiazepine dus en geen recreatieve waarde ook, althans dat is wat ik erover dacht te weten.
Roche is een heel goede producent, maar niet al hun medicijnen zijn recreatief om te nemen.

Vroeger ( 15 jaar geleden? ) maakte Roche nog Rohypnol 4 mg, een heel sterke benzo.
Momenteel is er Flunitrazepam EG 1 mg nog enkel op de markt.

Ik heb momenteel ook wel wat benzo's in huis:

een grote pot ( 100 co ) Rivotril ( Clonazepam): sterke benzo met ook een sterke anticonvulsieve werking.

Een 15-tal pillen Alprazolam EG 1 mg: merknaam Xanax, sterk anxiolytisch, heb er gisteren wel 10 genomen, tien mg dus, behoorlijk aangename roes. Werkt wel vrij kort ivm Clonazepam bv.

Suboxone; een opiode, buprenorfine met een opiaatantagonist, naloxone.
Wordt gebruikt bij mensen met een vroegere heroineverslaving/opiaatverslaving

Epsipam ( Tetrazepam): myorelaxerende benzodiazepine

Methadon capsules: sterk opiod, gebruikt bij mensen die opiaatafhankelijkheid hebben gehad en ontwennen willen van bv. Heroine

Xyrem; GHB, gebruikt bij patienten die lijden aan narcolepsie met kataplexie

Dextroamfetamine: sterk stimulantium, behorend tot de wekaminen, de rechtsdraaiende isomeer van racemische amfetaminen, op straat ook verkocht, racemische dan, als speed.
Wordt gegeven aan
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Realities zei:
Tenoxicam is een NSAID, tegen een ontsteking, geen benzodiazepine dus en geen recreatieve waarde ook, althans dat is wat ik erover dacht te weten.
Roche is een heel goede producent, maar niet al hun medicijnen zijn recreatief om te nemen.

Vroeger ( 15 jaar geleden? ) maakte Roche nog Rohypnol 4 mg, een heel sterke benzo.
Momenteel is er Flunitrazepam EG 1 mg nog enkel op de markt.

Ik heb momenteel ook wel wat benzo's in huis:

een grote pot ( 100 co ) Rivotril ( Clonazepam): sterke benzo met ook een sterke anticonvulsieve werking.

Een 15-tal pillen Alprazolam EG 1 mg: merknaam Xanax, sterk anxiolytisch, heb er gisteren wel 10 genomen, tien mg dus, behoorlijk aangename roes. Werkt wel vrij kort ivm Clonazepam bv.

Suboxone; een opiode, buprenorfine met een opiaatantagonist, naloxone.
Wordt gebruikt bij mensen met een vroegere heroineverslaving/opiaatverslaving

Epsipam ( Tetrazepam): myorelaxerende benzodiazepine

Methadon capsules: sterk opiod, gebruikt bij mensen die opiaatafhankelijkheid hebben gehad en ontwennen willen van bv. Heroine

Xyrem; GHB, gebruikt bij patienten die lijden aan narcolepsie met kataplexie

Dextroamfetamine: sterk stimulantium, behorend tot de wekaminen, de rechtsdraaiende isomeer van racemische amfetaminen, op straat ook verkocht, racemische dan, als speed.
Wordt gegeven aan
Klik om te vergroten...

Dat laatste heeft toch helemaal niets te maken met de vraag van de TS. En je zegt ook nog wat benzo's en dan noem je medicijnen op die niets met benzo's te maken hebben. Ik zie niet wat het te maken heeft met zijn vraag.

TS als ik jou was zou ik niet zomaar medicijnen nemen die je niet voorgeschreven hebt. Soms hebben ze hele vervelende bijwerkingen die je niet verwacht en het zijn niet voor niets medicijnen die worden voorgeschreven. Niet nemen dus.
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
na er nog wat voort op gezocht te hebben vond ik, van iemand die het genomen had dit :
What I developed was dark red spots, big ones around my genital area, ans specially in the superior inner part of my legs.
Klik om te vergroten...

toch maar afblijven dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."