#1
bij mij is het juist omgekeerd.
in de jaren 90 van dus geen dip bij de eerste keer naar wel een dip en steeds erger en langer. maar dat was met bijzonder onverantwoord gebruik.
inmiddels is het helemaal anders. ik heb eigenlijk nooit meer een dip, in ieder geval geen mentale. ik ben inmiddels wel een stuk meer verantwoord en hou me zeker aan de 3 maanden regel, maar ook ik zit vaak zo'n 25% hoger dan wat aangeraden wordt.
in de jaren 90 van dus geen dip bij de eerste keer naar wel een dip en steeds erger en langer. maar dat was met bijzonder onverantwoord gebruik.
inmiddels is het helemaal anders. ik heb eigenlijk nooit meer een dip, in ieder geval geen mentale. ik ben inmiddels wel een stuk meer verantwoord en hou me zeker aan de 3 maanden regel, maar ook ik zit vaak zo'n 25% hoger dan wat aangeraden wordt.