#1
Kort vraagje,
Ik ben een paar maand geleden na een lange zoektocht eindelijk is aan een dooske oxycontin 40mg geraakt. Dit was mijn eerste opiaat ervaring. Heb dit gedeeld met een maat dus heb met 15 stuks toch bijna een maand of 4-5 gedaan. Vond het leuk om op een vrije dag de pil zonder crushen ofzo te slikken en een zorgeloos/euforisch dagje te hebben.
Hier houdt het op met mijn opiaat ervaring. Nu heb ik eventueel de kans om aan wat fentanyl pleisters te raken. Is dit een goed idee gezien mijn geringe opiaat-tolerantie (om nog niet te zeggen helemaal geen) of kan ik dit wel is recreatief gebruiken?
thx!
Ik ben een paar maand geleden na een lange zoektocht eindelijk is aan een dooske oxycontin 40mg geraakt. Dit was mijn eerste opiaat ervaring. Heb dit gedeeld met een maat dus heb met 15 stuks toch bijna een maand of 4-5 gedaan. Vond het leuk om op een vrije dag de pil zonder crushen ofzo te slikken en een zorgeloos/euforisch dagje te hebben.
Hier houdt het op met mijn opiaat ervaring. Nu heb ik eventueel de kans om aan wat fentanyl pleisters te raken. Is dit een goed idee gezien mijn geringe opiaat-tolerantie (om nog niet te zeggen helemaal geen) of kan ik dit wel is recreatief gebruiken?
thx!