#1
Een vraagje of dit misschien door de XTC komt of wat anders.
Dus ik had met Frequencerz X-Qlusive op 2 februari XTC gebruikt 2 kwartjes was mij eerste keer ben erg hard gegaan. Maar toen een week daarna op Karnaval festival 10 februari had ik niks gebruikt gewoon wat alcohol gedronken, maar ik merkte dat ik toch wel veel meer energie had dan dat ik normaal op festivals ook praatte ik veel meer. Kan dit komen door de XTC van de week daarvoor?
En nog een andere vraag, ik ben van plan om op Qapital 31 maart weer XTC te gebruiken, is dit verstandig of is het toch te weinig tijd voor mijn serotonine om weer op pijl te komen.
Alvast bedankt!
Dus ik had met Frequencerz X-Qlusive op 2 februari XTC gebruikt 2 kwartjes was mij eerste keer ben erg hard gegaan. Maar toen een week daarna op Karnaval festival 10 februari had ik niks gebruikt gewoon wat alcohol gedronken, maar ik merkte dat ik toch wel veel meer energie had dan dat ik normaal op festivals ook praatte ik veel meer. Kan dit komen door de XTC van de week daarvoor?
En nog een andere vraag, ik ben van plan om op Qapital 31 maart weer XTC te gebruiken, is dit verstandig of is het toch te weinig tijd voor mijn serotonine om weer op pijl te komen.
Alvast bedankt!