Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeer energie week na xtc gebruik

Meer energie week na xtc gebruik

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vraagje of dit misschien door de XTC komt of wat anders.

Dus ik had met Frequencerz X-Qlusive op 2 februari XTC gebruikt 2 kwartjes was mij eerste keer ben erg hard gegaan. Maar toen een week daarna op Karnaval festival 10 februari had ik niks gebruikt gewoon wat alcohol gedronken, maar ik merkte dat ik toch wel veel meer energie had dan dat ik normaal op festivals ook praatte ik veel meer. Kan dit komen door de XTC van de week daarvoor?

En nog een andere vraag, ik ben van plan om op Qapital 31 maart weer XTC te gebruiken, is dit verstandig of is het toch te weinig tijd voor mijn serotonine om weer op pijl te komen.

Alvast bedankt!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou wel kunnen komen door de XTC. Volgens mij was je XTC dip toen net een paar dagen voorbij en kwam je weer een beetje terug in je ouwe ritme en stemming? Ik zelf ben dan ook veel vrolijker dan normaal, dus ik denk dat het er wel bij hoort. 31 Maart is op zich al weer snel, maar zou wel moeten kunnen. Ik kan je zeggen dat je beter 3 maanden pauze moet nemen, maar dat zal je toch niet opvolgen. :tongueout:

Ik zelf heb Loudness, MoH, Snakepit, Harmony of Hardcore, Defqon1 en nog meer feesten op de planning, d'r gaat op al die feesten sowieso XTC in en speed. :grin:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Beukende Bambi (hihi, blijft leuk die naam)

Bijna 2 maanden, kan net hoor.

@Bas

Ik ben echt een ouwe lul aan het worden, al die namen zeggen mij helemaal niks. Bij mij zit er al gauw 'old scool' in de naam van de party, zo ook mijn komende feest 4 maart lol.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bas zei:
Zou wel kunnen komen door de XTC. Volgens mij was je XTC dip toen net een paar dagen voorbij en kwam je weer een beetje terug in je ouwe ritme en stemming? Ik zelf ben dan ook veel vrolijker dan normaal, dus ik denk dat het er wel bij hoort. 31 Maart is op zich al weer snel, maar zou wel moeten kunnen. Ik kan je zeggen dat je beter 3 maanden pauze moet nemen, maar dat zal je toch niet opvolgen. :tongueout:

Ik zelf heb Loudness, MoH, Snakepit, Harmony of Hardcore, Defqon1 en nog meer feesten op de planning, d'r gaat op al die feesten sowieso XTC in en speed. :grin:
Klik om te vergroten...
Zo te zien ben jij ook een grote hardcore liefhebber, ik ga ook naar MoH en die line up ziet er verdomd goed uit :tongueout:

Ont: Het beste is om je netjes aan de 3 maanden regel te houden, maar al wil je 31 maart weer xtc nemen kan het geen kwaad.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
HardcoreGabber zei:
Zo te zien ben jij ook een grote hardcore liefhebber, ik ga ook naar MoH en die line up ziet er verdomd goed uit :tongueout:

Ont: Het beste is om je netjes aan de 3 maanden regel te houden, maar al wil je 31 maart weer xtc nemen kan het geen kwaad.
Klik om te vergroten...
Meer een raw liefhebber, maar voor uptempo en hardcore kom ik ook wel mijn bed voor uit, haha. En dan komen feesten zoals Ground Zero, Supremacy, Airforce, etc er ook nog bij.

3 Maanden regel hanteren is het beste. Als dat niet lukt, probeer speed en XTC af te wisselen. Effect van XTC zal wel wat minder worden als je het vaker gebruikt, maar je zal bij een goede dosering er als nog hard op gaan. Enige nadelig effect kan de dip zijn erna, bij intensief gebruik op een festival kan je er zo al een hele week last van hebben.
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bas zei:
Zou wel kunnen komen door de XTC. Volgens mij was je XTC dip toen net een paar dagen voorbij en kwam je weer een beetje terug in je ouwe ritme en stemming? Ik zelf ben dan ook veel vrolijker dan normaal, dus ik denk dat het er wel bij hoort. 31 Maart is op zich al weer snel, maar zou wel moeten kunnen. Ik kan je zeggen dat je beter 3 maanden pauze moet nemen, maar dat zal je toch niet opvolgen. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik heb eigenlijk helemaal niks gevoelt van me dip misschien komt dit omdat ik zo weinig heb gebruikt?

Bas zei:
Ik zelf heb Loudness, MoH, Snakepit, Harmony of Hardcore, Defqon1 en nog meer feesten op de planning, d'r gaat op al die feesten sowieso XTC in en speed. :grin:
Klik om te vergroten...
Gaaf die feestjes ik zelf heb alleen nog maar Road to redemption, Shockerz, Freaqshow, hardbass en xqlusive frequencerz gehad, hierbij heb ik nog Qapital, Intents(alleen zondag:cry:) en defqon op de planning. Ik zelf ben toch ook wel meer van de hardcore maarja mijn vrienden niet en om nou alleen naar die festivals te gaan is ook weer zo zielig :tearsofjoy::tearsofjoy:. En geld is natuurlijk een groot probleem.

Ik heb nog nooit iets anders dan XTC wil wel graag een keertje speed gebruiken zodat ik niet altijd XTC hoeft te gebruiken en gewoon rustig die 3 maandjes kan wachten. Ik kan ook wel een keertje drugs overslaan op een festival maakt mij niet heel veel uit ik kan bij hardstyle ook wel vermaken zonder die drugs. Ben nu wel erg aan het twijfelen of ik op Qapital wel wil gebruiken heb het er nog over met me vrienden.
\\
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beukende Bambi zei:
Gaaf die feestjes ik zelf heb alleen nog maar Road to redemption, Shockerz, Freaqshow, hardbass en xqlusive frequencerz gehad, hierbij heb ik nog Qapital, Intents(alleen zondag:cry:) en defqon op de planning. Ik zelf ben toch ook wel meer van de hardcore maarja mijn vrienden niet en om nou alleen naar die festivals te gaan is ook weer zo zielig :tearsofjoy::tearsofjoy:. En geld is natuurlijk een groot probleem.
Klik om te vergroten...

Jaa tis wel echt dik, heb zelf Radical zijn event gemist en Frequencerz, maar heb ondertussen wel Supression, Retaliate, We Are Hardstyle en een Partyraiser festival meegemaakt. Prijzen van Defqon zijn geen grapjes, haha. Naast de kosten van de drugs kost het enorm veel geld, maar goed, is het wel waard haha. Supression, shockerz was ik zelf alleen gegaan, heb me volledig vermaakt uiteraard, je komt op zo'n dag wel tientallen groepen tegen waar je mee loopt, haha.

Beukende Bambi zei:
Ik heb nog nooit iets anders dan XTC wil wel graag een keertje speed gebruiken zodat ik niet altijd XTC hoeft te gebruiken en gewoon rustig die 3 maandjes kan wachten. Ik kan ook wel een keertje drugs overslaan op een festival maakt mij niet heel veel uit ik kan bij hardstyle ook wel vermaken zonder die drugs. Ben nu wel erg aan het twijfelen of ik op Qapital wel wil gebruiken heb het er nog over met me vrienden.
Klik om te vergroten...

Hardstyle festival zonder drugs is niet echt een probleem hier, maar als het bij Uptempo, raw en hardcore aankomt, wel. Je zal echt speed moeten proberen op een festival, is het zeker waard en kost uiteraard haast niets. Je kan het vaker gebruiken, je hoeft namelijk geen 3 maanden te wachten. En desnoods, wat ik zelf doe, is eerst beginnen met speed op een avond en later aan het einde XTC. :handfist2:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."