Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine

Dexamfetamine

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SamoeraiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi , weet iemand of je dexamfetamine capsulus kan snuiven?? Weet het ze zijn gemaakt om te slikken maar als je snel wilt ervaren is snuiven beter
S
SamoeraiLid
01-01-2024, 00:00
#2
weet niemand of dit kan of is het echt slecht voor je neus /schot?? :confused:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie niet in waarom je het niet zou kunnen snuiven. Het kan slecht zijn voor je neus, heb er niks over kunnen vinden. Als je dat risico niet wilt lopen moet je het maar gewoon slikken. Maar snuiven kan ook.
S
SamoeraiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt in princiepen slik ik het liever maar enkele keer wil ik meteen effect en dan is snuiven de oplossing... Maar als het echt funest is voor je neus :flushed: dan
Niet
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt ze wel open maken om te snuiven, maar de vulstof die er in zit, cellulose zou weleens voor vervelend wit snot kunnen zorgen. Meer dan 25% van het poeder in je capsules is microkristallijne cellulose gemengd met wat siliciumdioxide.

Overigens, als je dit als medicijn gebruikt wil ik je ernstig afraden het te snuiven, omdat tollerantie zo vlug kan optreden en het dan niet (goed) meer werkt. Daarbij ligt verslaving op de loer door snel piekende dopamine spiegels in de hersenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."