#1
ik heb nu al 7.5 mg lorazepam gepakt en nog steeds niet moe dat kan toch niet!!!!!!
ben blij als ik vrijdag mijn oxazepam van 50 mg krijg
groetjes
ben blij als ik vrijdag mijn oxazepam van 50 mg krijg
groetjes
xtno
have a peacefull day, DraganDragan zei:Beste SPOR,
Inderdaad ,nadat ik het e.e.a had opgezocht blijkt inderdaad dat er verschil is tussen lorazepam
en lormetazepam,(late reactie,maar ik las hem per toeval).
En wat mijn slaapmedicatie betreft/midazolam,idd een paar stappen sterker,kan ik zeggen dat ik nog steeds bijna elke avond tabletje neem(indien nodig)en daar goed op slaap.
Ik functioneer al meer dan 20 jaar goed op mijn werk.
Maar in elk geval bedankt voor je verwijzing naar het verschil tussen loraze-en lormetazepam.
have a peacefull day, Dragan
morfientje zei:als eerste wil ik zeggen dat geen een van medicijnen neem zomaar om er goed bij te voelen, ik kan gewoon niet slapen en wordt hier helemaal gek van ik ben al bij de huisarts geweest maar hij luister niet echt naar en wisseld dan van de ene tablet naar de andere vb van temazepam naar eeen ander middel en dan geef die bv weer temazepam
als ik zelf iets aandraag dan kijkt me aan en doet zoals altijd weer het dezelfde verhaal
ben het zo moe, ik heb echt een heel ernstige ziekte en zoveel jaar heb ik niet meer maar als die jaren nu draaglijk waren dan kon alles nog zo mooi zijn, maar iemand die niet kan slapen en langs de wanden gaat van de pijn die heeft geen mooi leven, ik lees hier veel en ook op andere sites die bv hier helemaal niks mee te maken hebben dit kom omdat bijna de hele dag op bed lig en ja uit verveling ga je dan computeren en heel veel series kijken,als ik soms hier verhalen lees dan ben ik echt jaloers op iemand, maar het andere moment lees bv hetzelfde alleen dan in een andere stemming en dan zou ik die persoon wat aan kunnen doen dat zulke domme dingen doet.
ik wil met mijn tekst niemand kwetsen maar heb het vandaag gewoon heel moeilijk ik heb te horen gekregen dat ik weer een hele zware operatie krijg van minstens 6 uur en daar zitten de nodige gevaren aan helaas
groetjes
Morfientje !

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."