Weet iemand een medicijn wat goed is bij autisme!!!
4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
#1
Weet iemand met spoed een medicijn dat goed is bij autisme
#2
Ik denk dat je voor medicatie beter naar de huisarts kan gaan dan er hier om vragen. Waar heb je precies last van?
#3
Met spoed? Last van acuut autisme? Volgens mij zijn er relevantere forums te vinden hiervoor. Om toch niet alleen maar flauw te doen, oxytocin is laatst nog in het nieuws geweest hiervoor, engeltalig artikel: http://news.nationalgeographic.com/news ... t-hormone/
#4
Bedoel je voor acuut autisme of gewoon een medicatie wat autisme zoals pdd-nos onderdrukt.
Als het alleen voor het onderdrukken is moet je via recept van je huisarts ritalin halen.
#5
Ik zelf heb de diagnose PDD-NOS.
Voor de bij behorende concentratie problemen krijg ik dexamfetamine voorgeschreven.
Werkt erg goed! Alleen lastig om aan de voorgeschreven hoeveelheid te houden :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.