Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombinatie van verschillende farmaceutische drugs.

Combinatie van verschillende farmaceutische drugs.

5 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is weer is ochtend en tijd voor mij om m'n lichaam tot slapen te forceren. Nu heb ik aardig wat medicatie thuis liggen, noem het maar op.
Op het moment heb ik 20mg Oxazepam op, 2 valeriaan pilletjes (homeopatisch middel voor lichamelijk rust) en 2 xanax pilletjes op (weet de dosering in mg niet uit m'n hoofd). En ik moet zeggen dat dit een heeerlijke combinatie is. Ik voel me lekker licht en goed wazig, een minuut geleden heb ik er nog een oxazepammetje naar binnen gegooit samen met nog een valeriaan pil om te kijken wat het zal doen. Ook heb ik nu een glaasje glü wein (heerlijke wijn!).

Nu is mijn vraag, wie van jullie heeft er wel is met verschillende farmaceutische drugs geëxperimenteerd? En wat voor medicatie was het? Hoeveel? Combinatie met andere drugs zoals alcohol/cannabis/etc?

Als het goed is ligt er ook nog codeïne hier in huis dus daar wil ook nog wel mee experimenteren.

Natuurlijk ben ik gewoon voorzichtig en doe ik aardig wat research voordat ik dingen bij elkaar neem en ik raad iedereen aan om dat te doen :).
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
70 mg Oxazepam + wiet = SLAPEN
50 mg Oxazepam + drank = Chill dan lekker slapen
Diazepam + Oxazepam = Chill maar beide beetje zelfde werking
Temazepam + Oxazepam = lekker chillen en slapen

eigenlijk vind ik alle combi's slaapverwekkend
maar lage doseringen met elkaar combineren is chill ja .
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
2mg alprazolam+360mg codeine, heelrijk stoned en euphorisch. de hoeveelheid benzo's hangt wel af van je tolerantie ervoor. ik ben weer jammer genoeg aan beide producten gewoon, dus bij mij doet het niks meer. maar een half jaartje geleden nog wel :mrgreen:
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauwe Valium en lijntje ketamine is voor mij lekker space en warm gevoel van binnen. :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
zazzoo zei:
2mg alprazolam+360mg codeine, heelrijk stoned en euphorisch.
Klik om te vergroten...

Lekker voor t werken of niet :wink:

Zijn zeker pharmaceutusche drugs te combineren. Zelf vind ik een wat sterkere hypnotische benzo (temazepam, of zelfs flunitrazepam) lekker te combineren met 10mg Oxycodone op zondag avond voordat ik in bad ga na een week hard gewerkt te hebben. Verder zijn benzo's en (lichtere) opiaten sowiso wel goed te combineren. Diazepam en ketamine is ook wel bekend als ketaval als pijnstiller. Kwam dacht ik neer op je voelt niets door de keta, en je bent niet vaag maar gewoon chill van de diazepam.

Verer wel vaker ritalin met clorazepaat ofzo gecombineerd, maar das meer funktioneel. Als ik bijvoorbeeld een presentatie heb en vroeg op moet en dan eerst een stuk moet rijden, en dan presenteren. Neem ik eerst ritalin om goed wakker te worden scherp te blijven en wat clorazepaat of in ergere gevallen lorazepam er wat later bij tegen de spanning.
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo, Ik ben nieuw hier en zou graag van jullie informatie willen vergaren over het gebruik van benzodiapines en opiïoden bvb. (temazepam en oxycodon).

Wat is zijn de gewenste effecten etc. En wat zijn correcte/veilige doseringen waar je toch een heerlijke roes van kan krijgen ?

Alle informatie is welkom.

Bij voorbaat dank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."