Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar gevoel door afbouw benzo s

raar gevoel door afbouw benzo s

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Herken het wel, ligt aan je dosis deels natuurlijk.
In de regel zou het overschakelen naar diazepam geen nare effecten met zich meebrengen.

Als het over paar dagen niet minder is even laten weten aan je arts!

Succes met het afbouwen , keep it up!
t
tripkip1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben dus aan het afbouwen van de diazepam. overgestapt van de oxa s op de diazepam.
ik voel me zo raar, in mijn hoofd , verdoofd gevoel in mijn hoofd, alsof ik een strakke band om mijn hoofd heb. Herkennen jullie dit?
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Tripkip,

Is wel herkenbaar hoor, is je dosis valium (diazepam) niet te hoog? Omdat Diazepam veel langer werkt. Meestal heb je dat niet in de gaten, omdat je geen piekwerking meer hebt, zoals met Seresta (oxazepam). Van een te hoge dosis of level diazepam in je bloed krijg je ook hoofdpijn.Daarbij is Diazepam ook sterker, ook al merk je het haast niet als je Seresta gewend bent. Ik ken het zelf heel goed, dat strakke band gevoel rond je hoofd. Heel vervelend is dat. Probeer eens een klein beetje omlaag te gaan, bij mij hielp dat. Omdat de dosis te hoog is, krijg je dat katerig en hoofdpijn gevoel. Probeer het eens, en blijf niet binnen zitten. Ook al is het koud buiten, ga wandelen, frisse lucht is goed. Beter als achter die muffe verwarming te gaan zitten. Onthoudingsverschijnselen kan mogelijk zijn, maar dat moet nagenoeg miniem zijn. Het zijn allebei Benzo's van dezelfde familie, alleen ze werken anders.

Succes Erick

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."