#1
Herken het wel, ligt aan je dosis deels natuurlijk.
In de regel zou het overschakelen naar diazepam geen nare effecten met zich meebrengen.
Als het over paar dagen niet minder is even laten weten aan je arts!
Succes met het afbouwen , keep it up!
In de regel zou het overschakelen naar diazepam geen nare effecten met zich meebrengen.
Als het over paar dagen niet minder is even laten weten aan je arts!
Succes met het afbouwen , keep it up!