Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb Palladone 1.3mg IR als pijnstiller en Abstral 400mcg

Heb Palladone 1.3mg IR als pijnstiller en Abstral 400mcg

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
Wel met fentanyl-zegels sublinguaal, in principe hetzelfde als Abstral dus. Gebruik het zelf eerder recreatief dan voor pijnstilling, maar heb voor de gein eens getest hoe goed dat nou werkte, nou ik kan je vertellen dat ik amper iets voelde als ik met een pin oid in mijn arm drukte. (Nee, geen automulatie :|). Ik weet natuurlijk niet hoe heftig doorbraakpijnen zijn, maar het valt in ieder geval wel onder de zwaarste categorie pijnstillers. :wink:
d
da_pjLid
Heb de Palladone verkocht aan een kennis...ik kreeg er veel neveneffecten van

Angsraanvallen
zware maagkrampen
duizeligheid
en vlak voor ik steeds in slaap viel kreeg ik een benauwd gevoel dat ik zonder adem ging zitten.

Heb Oxynorm instant 20mg en abstral 400mcg + heb nu een voorschrift van abstral 800mcg meegekregen.

Hoe komt dit??? Alle opiaten van opium, heroine tot de meds geen problemen maar wel met de hydromorphone (palladone).

Heb jij een verklaring hiervoor Fool??

:wave:
d
devil-belgiumLid
Re:tongueout:alladone

hallo,

wie heeft er ervaring met palladone, hydromorphone (SR). Ik neem op doktersvoorschrift 7 x 24mg per dag. Dit is al enige jaren zo. Mijn vraag is, omdat het vrij duur is of ik kan overstappen naar een ander opiaat, zonder ontwenningverschijnselen te krijgen. , 10mg hydro is gelijk aan 2mg morfine.

Grtz
F
FoolLid
Ik zou het werkelijk waar niet durven zeggen, misschien een verhoogde gevoeligheid of verhoogde allergische reactie (zoals bijvoorbeeld ook eerder bij 6-monoacetylCodeine kan gebeuren). Zou t eens aan je doc vragen? :)
d
da_pjLid
Heb een doos Palladone (hydromorphone) 1.3mg Mundipharma en Abstral 400mcg gekregen tegen de chronische doorbraakpijn.

De abstral is 4 dagen wachten eer de apotheek het binnen heeft. Duur product maar er zouden 10 tabs inzitten. Het is voor de doorbraakpijn die ik soms heb. Maar ik weet dat Abstral al genoeg zal zijn als zware pijnstiller dus ik zal moeten zien wat ik kan doen met de Palladone.

Zit dan ook nog met 11 dozen Flunitrazepam, 4 dozen Halcion 0.25mg en 100 rivotrils 2mg + men partner 100 xanax bars 2mg, 120 Valiums 10mg en 60 Flurazepams 30mg.

Maar iemand ervaring met Abstral??

Mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."