#1
Wel met fentanyl-zegels sublinguaal, in principe hetzelfde als Abstral dus. Gebruik het zelf eerder recreatief dan voor pijnstilling, maar heb voor de gein eens getest hoe goed dat nou werkte, nou ik kan je vertellen dat ik amper iets voelde als ik met een pin oid in mijn arm drukte. (Nee, geen automulatie :|). Ik weet natuurlijk niet hoe heftig doorbraakpijnen zijn, maar het valt in ieder geval wel onder de zwaarste categorie pijnstillers. ![:wink:]()
