Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslege maag

lege maag

3 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
The GuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je trip word iets langer als je op een volle maag neemt, duurt ook iets langer voor het werkt. Hij kan ook iets minder heftig worden.
Uit eigen ervaring vind ik een zware pil op de lege maag niet zo lekker, de volgende dag lijkt het net of je een steen in je maag hebt.
Klein beetje eten is niet zo erg maar ga ook niet teveel eten, dan word je heel snel misselijk en ga je overgeven.
n
nvaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Werkt xtc sterker als je een lege maag hebt?
vorige keer had ik het rond 8 uur in de aaf ingenomen,en had om 12 uur smiddags als enige 2 boterhammen op,en het effect was echt op ze best zoals tnooit geweest is
Kan dit er in hebben meegeholpen of?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je xtc op een volle maag neemt dan wordt de werkzame stof over je maaginhoud verdeeld. Doordat je maag dat niet allemaal tegelijk maar in delen doorlaat naar je darmen zal die stof ook over een langere periode in je bloed opgenomen worden.
Als je XTC op een lege maag neemt dan zal de gehele hoeveelheid sneller doorgelaten worden en dus sneller in je bloed opgenomen worden.

Nu zou je kunnen denken dat je dan het beste niets kunt eten, maar dat is dan ook weer niet zo. Je maag en de rest van je lichaam gaat dat niet al prettig ervaren wat nadelig is voor je gevoel. het beste is om minimaal 3 uur vaooraf niets meer te eten.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu zou je kunnen denken dat je dan het beste niets kunt eten, maar dat is dan ook weer niet zo. Je maag en de rest van je lichaam gaat dat niet al prettig ervaren wat nadelig is voor je gevoel. het beste is om minimaal 3 uur vaooraf niets meer te eten.
Klik om te vergroten...

Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat een pil chemisch is en als het direct in aanraking komt met de maag zal dat extra veel schade aanbrengen aan de maagwand. Een vriend van mij hield ooit een pil te lang op zijn tong waardoor er een brandplek ontstond. Nou lost het in je maag natuurlijk sneller op maar het brengt evengoed meer schade toe als je niks hebt gegeten. Vlak voordat ik een lijntje neem of een pil slik neem ik altijd iets te eten wat licht verteerbaar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."