#1
Ik neem al zeker 10 jaar op voorschrift dokter 3 x 5mg tranxène per dag voor de angst.. andere soorten medicatie geven teveel bijwerkingen.
De laatste tijd krijg ik echter steeds meer last van afkickverschijnselen, met name krampen in buik en zenuwachtigheid.. vroeger ging dat weg als ik een pil nam maar nu dus niet meer.
Meer tranxène nemen vermoeid teveel en helpt toch niet.. daarom dat ik mij afvraag van eens te switchen naar een andere benzo zoals valium, prazepam.
Hier nog anderen ervaring met tranxène (dosis?) en ook al andere benzo's geprobeerd? Wat zijn je ervaringen?
Ook, tranxène vermoeid toch behoorlijk.. hoe is dat met andere benzo's zoals valium, prazepam, klonopin?
Alvast bedankt voor alle goeie feedback!
De laatste tijd krijg ik echter steeds meer last van afkickverschijnselen, met name krampen in buik en zenuwachtigheid.. vroeger ging dat weg als ik een pil nam maar nu dus niet meer.
Meer tranxène nemen vermoeid teveel en helpt toch niet.. daarom dat ik mij afvraag van eens te switchen naar een andere benzo zoals valium, prazepam.
Hier nog anderen ervaring met tranxène (dosis?) en ook al andere benzo's geprobeerd? Wat zijn je ervaringen?
Ook, tranxène vermoeid toch behoorlijk.. hoe is dat met andere benzo's zoals valium, prazepam, klonopin?
Alvast bedankt voor alle goeie feedback!