Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAantoonbaarheid XTC speekseltest

Aantoonbaarheid XTC speekseltest

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Negenen.zestig xpLid
01-01-2024, 00:00
Ik weet dat dit mss beetje dom is maar een vriend van mij vraagt zich af alsje xtc snuift of het aan te tone is in speeksel omdat hij een speeksel test moet doen van zijn ouders na zijn volgend feestje

Sorry vooe de vraag maar ik slik ze alleeen maar xpxp
P
PsychedelibeeLid
Qua aantoonbaarheid in een speekseltest maakt het niet uit of XTC slikt of snuift.
N
Negenen.zestig xpLid
Psychedelibee zei:
Qua aantoonbaarheid in een speekseltest maakt het niet uit of XTC slikt of snuift.
Klik om te vergroten...
Dus als je ze nu ook snuift kan het aantoonbaar zijn in speeksel of begrijp ik het verkeerd haha?
D
De DunneLid
Peace love and xtc zei:
Dus als je ze nu ook snuift kan het aantoonbaar zijn in speeksel of begrijp ik het verkeerd haha?
Klik om te vergroten...
Jep
P
PsychedelibeeLid
Peace love and xtc zei:
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt.
8
8️⃣6️⃣Lid
Lekker op jezelf gaan wonen dan :tongueout:
M
MDMAZIINGLid
Dan heb je wel foktop ouders als ze een speekseltest gaan doen.
N
Negenen.zestig xpLid
acht.zes zei:
Lekker op jezelf gaan wonen dan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Heb het hem ook al gezegd
N
Negenen.zestig xpLid
Psychedelibee zei:
Ja dat klopt.
Klik om te vergroten...
Gewoon nog vraag ik ging 2weke gelede naar een rave(jump up) ik pak dan altijd 2cb same me xtc omdat gewoon super is maar ik weet da je er sneller moet van spouwe ma awel dit deed ik dan en gelukkig had ik me piek nogma daarna voelde ik me nuchteger dan normaal maar ik hoor soms dat wanneer je spouwt tijdens elke drugs dat het sneller uit werkt klopt dit?
P
PsychedelibeeLid
Peace love and xtc zei:
Gewoon nog vraag ik ging 2weke gelede naar een rave(jump up) ik pak dan altijd 2cb same me xtc omdat gewoon super is maar ik weet da je er sneller moet van spouwe ma awel dit deed ik dan en gelukkig had ik me piek nogma daarna voelde ik me nuchteger dan normaal maar ik hoor soms dat wanneer je spouwt tijdens elke drugs dat het sneller uit werkt klopt dit?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt een beetje per drug, maar hangt ook van je maaginhoud af. 2C-B en XTC worden allebei niet heel snel opgenomen wat niet helpt in ieder geval. Maar als je ook vrij veel eten in je maag hebt, dan zal je ook een groot deel van je drugs er weer uit werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."