#1
Vind na de tijd altijd het fijnst, bij de comedown. Het verzacht het een beetje haha. Ik rook mn joints trouwens altijd met tabak, in verhouding tot wiet wel heel weinig tabak altijd. Helemaal puur nooit gedaan tijdens of na xtc.
Ik blow het liefst de hele avond als ik aan de xtc zit
Ik blow het liefst de hele avond als ik aan de xtc zit. Wiet versterkt het lekkere gevoel, maar de mdma overheerst sowieso. Met of zonder tabak maakt in ieder geval weinig uit.
Maar velen blowen liever pas naderhand, denk dat ik daar dus niet helemaal representatief in ben.
In de periode dat mdma nog heel energiek was voor mij werd ik niet sloom door te blowen erbij. Tegenwoordig word ik sowieso vrij sloom van mdma dus dat maakt dan ook niet meer echt uit. Het wause wordt er zeker door verstrekt maar dat vind ik altijd wel lekker.Maakt het de hele ervaring dan niet anders? Als ik teveel wiet rook als het start word ik echt zo sloom. Zelfs als ik nog veel blowde en tollerantie had. Zonder wiet bij de start merk ik meer energie en minder waus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."