#1
Beste Allen,
Ik ben een man van 29 jaar. vrouw en kind.
Ik heb nu zo 3 weken last van angst en paniekaanvallen. Ben ook al bij een psychiater en dokter geweest en een psych nog steeds. Ik heb ook een burnout te pakken.
Mijn angst aanvallen komen voornamelijk in het begin om denken aan de dood maar dat is al over. het is over gegaan tot denken tot homo zijn. ( nooit in mijn leven aan gedacht of aangetrokken tot mannen en ook toen ik puber was nooit aantrekkelijk gevonden.) nu is het niet zo zeer om de man zelf maar gewoon de gedachten ervan. en dan lijkt het zeer echt.
Nu heb ik Xanax Retard, Propranolol en Anti depressiva ( AD sinds gister).
Als ik xanax op het en rust heb dan weet ik gewoon dat ik hetero ben en niks aan de hand is maar die gedachten krijg ik enkel wanneer ik onrustig wordt,
Laatst was ik in de sauna om te ontspannen. blote mannen deden mij niks.
Ik keek alleen naar vrouwen. thans dat wond mij wel op.
Maar het is nu eigenlijk angst voor de angst geworden. Als ik nu aan homo denk dan is er niks
maar momenten dat ik enkel onrustig wordt dan schiet het door mijn gedachten en dan lijkt alles echt.
Ik heb een burnout te pakken. ook veel dingen interesseren me niet zo meer wat eerst wel zo was.
Voor dat dit gebeurde had ik geen enkel gedachten bij homo's, nooit in mijn leven een sexuele gedachten gehad of aantrekkingskracht bij een man. altijd gevoelens gehad en nog steeds voor vrouwen,
Iemand die het zelfde ooit heeft ervaren of ervaart?
Graag serieuze reacties aub.
Btw. H-OCD kan het ook zijn maar dan zou het 24/7 zijn denk ik..
Ik ben een man van 29 jaar. vrouw en kind.
Ik heb nu zo 3 weken last van angst en paniekaanvallen. Ben ook al bij een psychiater en dokter geweest en een psych nog steeds. Ik heb ook een burnout te pakken.
Mijn angst aanvallen komen voornamelijk in het begin om denken aan de dood maar dat is al over. het is over gegaan tot denken tot homo zijn. ( nooit in mijn leven aan gedacht of aangetrokken tot mannen en ook toen ik puber was nooit aantrekkelijk gevonden.) nu is het niet zo zeer om de man zelf maar gewoon de gedachten ervan. en dan lijkt het zeer echt.
Nu heb ik Xanax Retard, Propranolol en Anti depressiva ( AD sinds gister).
Als ik xanax op het en rust heb dan weet ik gewoon dat ik hetero ben en niks aan de hand is maar die gedachten krijg ik enkel wanneer ik onrustig wordt,
Laatst was ik in de sauna om te ontspannen. blote mannen deden mij niks.
Ik keek alleen naar vrouwen. thans dat wond mij wel op.
Maar het is nu eigenlijk angst voor de angst geworden. Als ik nu aan homo denk dan is er niks
maar momenten dat ik enkel onrustig wordt dan schiet het door mijn gedachten en dan lijkt alles echt.
Ik heb een burnout te pakken. ook veel dingen interesseren me niet zo meer wat eerst wel zo was.
Voor dat dit gebeurde had ik geen enkel gedachten bij homo's, nooit in mijn leven een sexuele gedachten gehad of aantrekkingskracht bij een man. altijd gevoelens gehad en nog steeds voor vrouwen,
Iemand die het zelfde ooit heeft ervaren of ervaart?
Graag serieuze reacties aub.
Btw. H-OCD kan het ook zijn maar dan zou het 24/7 zijn denk ik..