#1
Had werkelijk nog nooit van implanon gehoord! Even opgezocht dus. Ben wel benieuwd hoe hij je straks bevalt, dus misschien wil je dat tegen die tijd met me delen. Ben zelf na het stoppen van de pil een jaar geleden nooit meer ongesteld geworden helaas dus ik wacht eerst ff af tot dat weer beetje op de rit is. Implanon lijkt mij dan eventueel nog wel wat. Lekker offtopic sorry![]()
Als ik het tegen die tijd onthoud zal ik dat zeker doen.. september is nog een eindje weg
Ik hoor van de implanon hele positieve verhalen! Een vriendin van mij heeft hem ook en pakte hem vast in haar arm om te laten zien, dingetje stelt echt helemaal niks voor zo klein. Alleen de hormonen zijn minder natuurlijk.. maarja, die heb je met de pil ook.
Het enige "nadeel" is wel dat je menstruatie kan wegvallen, en als je hem laat verwijderen kan het nog een paar maanden duren eer dat dat weer terugkomt. Dus als je een snelle kinderwens hebt is het niet aan te raden - tenzij je nog even een paar maanden kunt wachten tegen die tijd. Ik hoor wel van vrouwen dat ze dat nogal een dingetje vinden namelijk. Zeker voor jou lijkt me dat wel een risico factor, gezien je na het stoppen met de pil al een jaar geen menstruatie meer hebt gehad. Al met al is het dan wel verstandig om vooraf een consult met je huisarts aan te vragen erover, want een jaar is wel heel erg lang vind ik zelf..