#1
Dat is je al verteld: dat maakt niets uit. Het zit nog steeds in je systeem. Verspreid nemen schijnt zelfs schadelijker te zijn. Nou heb ik van dat laatste geen bron maar hoor dat zeker vaker. Bijnemen schijnt bij mdma schadelijker te zijn dan wanneer je 1 dosis neemt.Ik heb het wel over 400mg over 10 uur he.