#1
Aargh allemaal zo complex maken. Kan zijn omdat ik beetje dronken ben of van de ouwe stempel maar waar de fuck denken jullie allemaal aan man??
Hogere dosering vanwege je vetpercentage of spiermassa?
Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd maar vraag je nu werkelijk of je meer speed nodighebt ivm spier en vetmassa?
Dude!!!! Snuif een lijn en je merkt vanzelf of je meer nodig hebt of niet om het gewenste effect te bereiken.
Wtf man. Echt leip dit.
En ik lees dit zovaak hier he, “ik neem 150mg pep” of whatever, ik besteed daar niet eens aandacht aan.
Niemand van ons deed dat vroeger! We snoven een lijn en nog een lijn.
Misschien zit ik ernaast en dan mag men het mij uitleggen maar wat the fuck is het nut van afwegen van een lijn?? Of überhaupt hoeveel je snuift??
Je neemt toch gewoon hoeveel je je prettig bij voelt?? Pakt een lijn, lekker, zin in nog een lijn, pakt nog een lijn. Boem simpel als dat. Wtf lol
Ik weetiig wel dat niemand vroeger zich met Mg hoeveelheden bezighield!
En dan ga ik nog maar terug tot 30 jaar geleden, terwijl speed al ik noem maar even iets, 60 jaar geleden gesnuift werd!
Wtf people?
Why so serious? Jaja drugforum blabla moet allemaal serieus zijn ik weet het maar dit gaat allemaal toch gewoon nergens meer om?
MDMA en spier en vetmassa??wtf man lol
Als je pillen hebt van 200mg wat ga je dan doen? Die breken en wegen tot je aan je 125mg of whatever komt??
Want dan heb je het gewenste effect?? Pffffffff wtf lol
Ik vind dit allemaal echt zo belachelijk, keer op keer als ik zoiets hier lees lol!
Waar the fuck maak je je druk om.
Maar zal wel aan mij liggen tuurlijk!
Hogere dosering vanwege je vetpercentage of spiermassa?
Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd maar vraag je nu werkelijk of je meer speed nodighebt ivm spier en vetmassa?
Dude!!!! Snuif een lijn en je merkt vanzelf of je meer nodig hebt of niet om het gewenste effect te bereiken.
Wtf man. Echt leip dit.
En ik lees dit zovaak hier he, “ik neem 150mg pep” of whatever, ik besteed daar niet eens aandacht aan.
Niemand van ons deed dat vroeger! We snoven een lijn en nog een lijn.
Misschien zit ik ernaast en dan mag men het mij uitleggen maar wat the fuck is het nut van afwegen van een lijn?? Of überhaupt hoeveel je snuift??
Je neemt toch gewoon hoeveel je je prettig bij voelt?? Pakt een lijn, lekker, zin in nog een lijn, pakt nog een lijn. Boem simpel als dat. Wtf lol
Ik weetiig wel dat niemand vroeger zich met Mg hoeveelheden bezighield!
En dan ga ik nog maar terug tot 30 jaar geleden, terwijl speed al ik noem maar even iets, 60 jaar geleden gesnuift werd!
Wtf people?
Why so serious? Jaja drugforum blabla moet allemaal serieus zijn ik weet het maar dit gaat allemaal toch gewoon nergens meer om?
MDMA en spier en vetmassa??wtf man lol
Als je pillen hebt van 200mg wat ga je dan doen? Die breken en wegen tot je aan je 125mg of whatever komt??
Want dan heb je het gewenste effect?? Pffffffff wtf lol
Ik vind dit allemaal echt zo belachelijk, keer op keer als ik zoiets hier lees lol!
Waar the fuck maak je je druk om.
Maar zal wel aan mij liggen tuurlijk!