#1
Ik heb per ongeluk 2500 mg phenibut genomen omdat degene die het naar mij toe had verzonden zei dat het 100mg per capsule was en niet 500mg. Is dit heel gevaarlijk?! Ik weet dat het dom was om het zo overhaast te nemen maar vraag me wel af of ik nu beter mn vinger in mn keel kan doen of moet afwachten?