Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb per ongeluk 2500 mg phenibut genomen omdat degene die het naar mij toe had verzonden zei dat het 100mg per capsule was en niet 500mg. Is dit heel gevaarlijk?! Ik weet dat het dom was om het zo overhaast te nemen maar vraag me wel af of ik nu beter mn vinger in mn keel kan doen of moet afwachten?"
"Psychedelibee zei: Hoe voel je je inmiddels? Waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen, phenibut doseringen luisteren niet zo nauw gelukkig. Het duurt bij phenibut zo'n 4 uur tot je echt de piek effecten bereikt dus je zal inmiddels wel weten of teveel was of niet. Echt gevaarlijk zal het met 2500mg niet zijn, mocht je er heel gevoelig voor zijn kan het wel flink ongemakkelijk zijn en dat zal je moeten uitzitten. Als je mazzel heb je alsnog een lekker euforische ervaring. Zelf had ik de eerste keer 5500mg genomen, dat was wel echt teveel en daar ben ik ruim 24 uur behoorlijk ziek van geweest. Ik ben toen begonnen met 3300mg en was zo dom om na een uur al bij te doseren met nog eens 2200mg, niet wetende dat de piek een paar uur op zich laat wachten. Het werd een nogal ongemakkelijke ervaring met veel overgeven, maar echt gevaarlijk voelde het gelukkig nooit aan. Laat nog even weten hoe het met je gaat. Klik om te vergroten... Uiteindelijk niets gevoeld. Dus allemaal goed afgelopen. Ik had een paar uur later wel het gevoel ietsje vrolijker te zijn maar weet niet of ik dit gewoon in m'n hoofd haalde. Al bij al was het dus totaal niet zo extreem of zo als waar ik bang voor was. Voortaan nog maar even de verpakking dubbel checken haha."