Inderdaad niet teveel zorgen om maken , en mocht je last krijgen.
quetiapine + citalopram
quetiapine, citalopram. Either increases toxicity of the other by QTc interval. Use Caution/Monitor. Avoid use with drugs that prolong QT interval and in patients with risk factors for prolonged QT interval. Postmarketing cases show QT prolongation with overdose in patients with concomitant illness or with drugs known to cause electrolyte imbalance or prolong QT. ECG monitoring is recommended.
In andere woorden benzo's (neem je een benzo? zoja welke en hoeveel mg?) erbij of andere downers kunnen ervoor zorgen dat je hartritme verlaagt , te lage of snelle of verstoorde hartslag. Maar daar heb je geen last van lees ik. ECG in de gaten houden is echt niet nodig als je jong bent en je lichaam gezond is
![:)]()
Weet er van alles van al talloze ECG's holters, ionderzoeken gehad.
in mijn slaap heb ik altijd een ritme van 35 bpm maar ze kunnen niets vinden en is regelmatig zoner ruis
Bovenstaande geld meer voor de wat oudere mensen of die hartritme stoornissen als bradycardie /tachycardie/angina pectoris et cetera hebben om maar wat te noemen.
Dus eigenlijk goed nieuws je hart is top in orde , anders zou je dit niet krijgen / klachten hebben gehad bij dag 1-2 gelijk al
![:)]()
Wat sowieso al een astronomisch kleine kans was.
Anders gewoon even bellen als er klachten zijn , en voorstellen de dosering aan te passen (wellicht naar beneden mocht het zover komen) zou ik dan vragen tenminste grote kans dat daar dan de oplossing in zou zitten of een switch,
Regelmatige/goede nachtrust en eetpatroon zijn belangrijk. (doh)
No worries!
Peace
Sorry ik ga al snel jargon praten merk ik.