Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethylfenidaat

Methylfenidaat

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je het schiletje er af haalt heb je als het goed is een groen wit en geel stukje.
in get gele en wite zit methylfenidaat in het groene zit niks.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Benzoboss zei:
als je het schiletje er af haalt heb je als het goed is een groen wit en geel stukje.
in get gele en wite zit methylfenidaat in het groene zit niks.
Klik om te vergroten...

Volgens mij bedoel je de langwerpige, die van mij zijn schijfvormig, en het spul erin is wit en roze. Of is methyldenidaat altijd wit?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Susanne e zei:
Benzoboss zei:
als je het schiletje er af haalt heb je als hetkm Verschit goed is een groen wit en geel stukje.
in get gele en wite zit methylfenidaat in het groene zit niks.
Klik om te vergroten...

Volgens mij bedoel je de langwerpige, die van mij zijn schijfvormig, en het spul erin is wit en roze. Of is methyldenidaat altijd wit?
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk net als diazepam normaal blauw maar die van Actavis zijn gewoon wit. (10 mg)
Het ligt eraan welk merk Benzoboss gewend is. Verschilt per merk soms
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Susanne zei:
Benzoboss zei:
als je het schiletje er af haalt heb je als het goed is een groen wit en geel stukje.
in get gele en wite zit methylfenidaat in het groene zit niks.
Klik om te vergroten...

Volgens mij bedoel je de langwerpige, die van mij zijn schijfvormig, en het spul erin is wit en roze. Of is methyldenidaat altijd wit?
Klik om te vergroten...
Ik heb normaal de 54mg ja zijn die langwerpige.
Anders gwn kapot bijten en doorslikken.
@
@@@!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is de aanbevolen dosering om een leuk resultaat te hebben? 15/20mg snelwerkende?
En heb ik het juist dat je dan teveel neemt als je een pil van 36mg (vertraagde afgifte) vermaalt en in z'n geheel consumeert? Volgens mij werkt het dan hetzelfde als een snelle afgifte, dus zou je dan een halve moeten nemen. Hier lees ik echter niets over terug.
L
LazarelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij mag je tabletten nooit vermalen, maar streven naar een leuk resultaat door medicatie mag ook niet volgens mij hi-ha.

https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h28073.pdf
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Methylfedinaat

Klopt het trouwens ook dat het schilletje/buitenkantje ook methylfenidaat bevat? Ik heb google al af lopen speuren en ik zag het een keer ergens staan, maar voor de rest niet meer en het lijkt me ook wel sterk
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi, ik heb een kort vraagje. Ik heb een aantal pillen concerta, en ik vroeg me af welk spul dat erin zit de methylfedinaat is. Ze zijn wit aan de buitenkant, roze en wit aan de binnenkant, en 36mg (zo is me verteld). Ik hoop dat jullie het weten :) Thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."