#1
Ja! Mijn vriend heeft het meegemaakt. Wij gebruiken al jaren elk kwartaal, soms in de zomer iets meer. Eten iets lichts, zijn in een thuissetting en altijd fijne muziek op, matrasje op de grond je kent het wel. Pilletje erin, wachten tot...ik ging lekker en mijn vriend helemaal niet! Niks was leuk, mentaal en lichaam kwamen niet op 1 lijn, praten was het niet, de muziek was het niet. Ik heb maar Ronald Goedemondt aangezet, daarmee kwam hij een beetje in de flow maar helemaal zen zoals ik ging werd het niet. Waar lag het aan? Drukke werkweek, niet lekker in zijn vel, geen idee?! We hebben niks anders gedaan dan anders, niks anders gebruikt dan anders, niet meer gebruikt dan anders, zo raar!
De empathy was er gewoonweg niet.
Nu is hij bang dat als hij weer gebruikt dat weer gebeurd wat ik heel jammer vind omdat we echt naar zo’n weekend toeleven om qualityweekend te hebben. Besloten om 2CB te doen maar die viel tegen omdat we alleen de bodyload hadden en verder niets.
ligt het dan aan het vele gebruik jaren lang of gewoon domme pech een keertje bad gaan?
Heb het zelf weleens gehad dat ie niet viel en ik urenlang heb zitten rondkijken wachten tot ie kwam. Jammer van de avond en door! Ik kan je dus zeggen dat het weleens even niet lekker gaat, maar waar het aan ligt geen idee!
Ik denk gewoon dat het contactje in mijn bovenkamer geen zin heeft, volgende keer beter!!
De empathy was er gewoonweg niet.
Nu is hij bang dat als hij weer gebruikt dat weer gebeurd wat ik heel jammer vind omdat we echt naar zo’n weekend toeleven om qualityweekend te hebben. Besloten om 2CB te doen maar die viel tegen omdat we alleen de bodyload hadden en verder niets.
ligt het dan aan het vele gebruik jaren lang of gewoon domme pech een keertje bad gaan?
Heb het zelf weleens gehad dat ie niet viel en ik urenlang heb zitten rondkijken wachten tot ie kwam. Jammer van de avond en door! Ik kan je dus zeggen dat het weleens even niet lekker gaat, maar waar het aan ligt geen idee!
Ik denk gewoon dat het contactje in mijn bovenkamer geen zin heeft, volgende keer beter!!