#1
De huisarts neemt je even niet serieus omdat je op de blaren moet zitten. Het trekt wel weer bij, maak je er niet te druk over.
Gebaseerd uit mijn mini onderzoek waarin 100% van alle posters uiteindelijk melden dat de derealisatie etc weg is. Google is je beste vriend :P
Ik ben al 2 weken aan het googlen en heb wel veel gevonden over dat het regelmatig gebeurt met het nemen van xtc, alleen kon ik bijna geen berichten vinden van mensen die het hebben gehad en waarbij het uiteindelijk is weggegaan. Ik ben voornamelijk benieuwd naar ervaringen van anderen. Hoe lang zij ermee zaten en wat zij hebben gedaan om er vanaf te komen.