#1
Ik heb nu 3x XTC/MDMA gebruikt, maar ik heb het idee dat ik steeds hele andere effecten krijgt dan mijn vrienden.
De eerste keer vond ik niet fijn. Ik ben toen begonnen met een kwartje, waarna ik niets voelde. Vervolgens nog een halve en daarna nog een paar x een kwartje. In totaal ongeveer 1,5 pil. Aan het einde van het feest voelde ik me erg 'strak' staan: extreme kaakbewegingen, m'n ogen stonden echt wagenwijd open. Ik had niet veel balans. Meerdere mensen maakten er opmerkingen over. Mijn vrienden gingen wel goed, wilden constant knuffelen en overladen elkaar/mij met complimenten. Ik voelde helemaal geen extra liefde voor de mensen om mij heen en aanrakingen voelden ook niet fijner. De dip was heel vervelend: ik voelde me extreem leeg en had veel huilbuien.
De tweede keer (3 maanden later) was wel fijner. De mensen met wie ik was namen 1/4 pil, ik iets meer. Bij hen gaf dat heel veel effect: ze vonden aanrakingen heel fijn, vonden kleuren mooi, vonden iedereen lief en leuk etc. Ik voelde helemaal niets. Toen ik bijnam werd ik werd iets vrolijker, meer wakker en vond het fijn om te dansen. Aan het einde van de avond hallucineerde ik: ik zag statafels die er niet waren en gezichten vervormden. Maar weer niet euforisch/meer liefde etc. Ik had deze keer eigenlijk geen echte dip!
De derde keer (1 maand na de tweede keer, afgelopen zaterdag) voelde ik me een beetje zoals de tweede keer. Ook opgewekt, energiek en zin om te dansen. Ook nu hallucineerde ik richting het einde weer statafels en een soort tussenpodia op de dansvloer. Nu ook ongeveer anderhalve pil genomen.
De pillen (3x andere pillen!) waren elke keer niet getest, ik weet dus ook niet hoeveel MDMA erin zat. Voor de volgende keer wil ik dat sowieso wel laten testen.
Sorry voor het lange verhaal, maar in het kort is mijn vraag: hoe krijg ik ook dat geluksgevoel? Doe ik iets verkeerd? Doseer ik misschien te hoog? Komt het misschien omdat ik de pillen 'verspreidt' neem? Zou het beter zijn om bijvoorbeeld in één keer een hele pil te nemen en dan niet meer bij te nemen?
De eerste keer vond ik niet fijn. Ik ben toen begonnen met een kwartje, waarna ik niets voelde. Vervolgens nog een halve en daarna nog een paar x een kwartje. In totaal ongeveer 1,5 pil. Aan het einde van het feest voelde ik me erg 'strak' staan: extreme kaakbewegingen, m'n ogen stonden echt wagenwijd open. Ik had niet veel balans. Meerdere mensen maakten er opmerkingen over. Mijn vrienden gingen wel goed, wilden constant knuffelen en overladen elkaar/mij met complimenten. Ik voelde helemaal geen extra liefde voor de mensen om mij heen en aanrakingen voelden ook niet fijner. De dip was heel vervelend: ik voelde me extreem leeg en had veel huilbuien.
De tweede keer (3 maanden later) was wel fijner. De mensen met wie ik was namen 1/4 pil, ik iets meer. Bij hen gaf dat heel veel effect: ze vonden aanrakingen heel fijn, vonden kleuren mooi, vonden iedereen lief en leuk etc. Ik voelde helemaal niets. Toen ik bijnam werd ik werd iets vrolijker, meer wakker en vond het fijn om te dansen. Aan het einde van de avond hallucineerde ik: ik zag statafels die er niet waren en gezichten vervormden. Maar weer niet euforisch/meer liefde etc. Ik had deze keer eigenlijk geen echte dip!
De derde keer (1 maand na de tweede keer, afgelopen zaterdag) voelde ik me een beetje zoals de tweede keer. Ook opgewekt, energiek en zin om te dansen. Ook nu hallucineerde ik richting het einde weer statafels en een soort tussenpodia op de dansvloer. Nu ook ongeveer anderhalve pil genomen.
De pillen (3x andere pillen!) waren elke keer niet getest, ik weet dus ook niet hoeveel MDMA erin zat. Voor de volgende keer wil ik dat sowieso wel laten testen.
Sorry voor het lange verhaal, maar in het kort is mijn vraag: hoe krijg ik ook dat geluksgevoel? Doe ik iets verkeerd? Doseer ik misschien te hoog? Komt het misschien omdat ik de pillen 'verspreidt' neem? Zou het beter zijn om bijvoorbeeld in één keer een hele pil te nemen en dan niet meer bij te nemen?