Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu 3x XTC/MDMA gebruikt, maar ik heb het idee dat ik steeds hele andere effecten krijgt dan mijn vrienden. De eerste keer vond ik niet fijn. Ik ben toen begonnen met een kwartje, waarna ik niets voelde. Vervolgens nog een halve en daarna nog een paar x een kwartje. In totaal ongeveer 1,5 pil. Aan het einde van het feest voelde ik me erg 'strak' staan: extreme kaakbewegingen, m'n ogen stonden echt wagenwijd open. Ik had niet veel balans. Meerdere mensen maakten er opmerkingen over. Mijn vrienden gingen wel goed, wilden constant knuffelen en overladen elkaar/mij met complimenten. Ik voelde helemaal geen extra liefde voor de mensen om mij heen en aanrakingen voelden ook niet fijner. De dip was heel vervelend: ik voelde me extreem leeg en had veel huilbuien. De tweede keer (3 maanden later) was wel fijner. De mensen met wie ik was namen 1/4 pil, ik iets meer. Bij hen gaf dat heel veel effect: ze vonden aanrakingen heel fijn, vonden kleuren mooi, vonden iedereen lief en leuk etc. Ik voelde helemaal niets. Toen ik bijnam werd ik werd iets vrolijker, meer wakker en vond het fijn om te dansen. Aan het einde van de avond hallucineerde ik: ik zag statafels die er niet waren en gezichten vervormden. Maar weer niet euforisch/meer liefde etc. Ik had deze keer eigenlijk geen echte dip! De derde keer (1 maand na de tweede keer, afgelopen zaterdag) voelde ik me een beetje zoals de tweede keer. Ook opgewekt, energiek en zin om te dansen. Ook nu hallucineerde ik richting het einde weer statafels en een soort tussenpodia op de dansvloer. Nu ook ongeveer anderhalve pil genomen. De pillen (3x andere pillen!) waren elke keer niet getest, ik weet dus ook niet hoeveel MDMA erin zat. Voor de volgende keer wil ik dat sowieso wel laten testen. Sorry voor het lange verhaal, maar in het kort is mijn vraag: hoe krijg ik ook dat geluksgevoel? Doe ik iets verkeerd? Doseer ik misschien te hoog? Komt het misschien omdat ik de pillen 'verspreidt' neem? Zou het beter zijn om bijvoorbeeld in één keer een hele pil te nemen en dan niet meer bij te nemen?"
"Bedankt voor je reactie en de tips!! Ga ik volgende keer zeker zo aanpakken, thanks"
"Misfit zei: Hallucineren betekent dat je hebt overgedoseerd zoals Mappie88 al aangaf. Of je het love effect gaat krijgen hangt heel erg af van je dosering, je lichaamsgewicht, hoeveel slaap je hebt gekregen de afgelopen week en hoe je eet op de dag zelf. Je dosering is inderdaad de 1,5 a 2 mg per kg lichaamsgewicht. Om hier zeker van te zijn moet je je pillen laten testen. Dit is super eenvoudig. Je moet naar een testcentrum gaan, deze zijn makkelijk te vinden via jellinek. Hier lever je de pil in en moet je kort een vragenlijst invullen met vragen zoals; waar heb je de pil gekocht en bij wie (vriend, dealer), als wat is het verkocht en wat voor vorm moet het voorstellen. Dan is het een kwestie van 2 weken wachten en je belt dan voor de uitslag. Wat slaap betreft is het verstandig om goed uitgerust te zijn als je op de dag van een feest XTC wil gebruiken. Ook van te voren en de dagen erna veel fruit en gezond te eten is aan te raden om ten eerste je dip te verminderen en ten tweede genoeg serotonine aangemaakt te hebben. Ik vind het zelf een aanrader om voor gebruik 2 a 3 uur niets zwaars gegeten te hebben. Uit ervaring kan ik je vertellen dat wanneer je een hele maaltijd ophebt voor gebruik het superlang duurt voordat het inwerkt. Ook is het dan minder intens. Het gevaar hier is dat je dan te snel en te veel gaat bijnemen met als gevolg dat je al je serotonine opmaakt in korte tijd en je gaat hallucineren. Je geeft overigens aan dat je de 3e keer slechts een maand tussen gebruik hebt gehouden. Dit is te kort. Je zult wanneer je dit vaker gaat doen merken dat je het love effect steeds minder hebt of zelfs kwijtraakt. De "regel" is 2 a 3 maanden pauze tussen gebruik houden. Hoop dat je hier iets aan hebt! Veel plezier volgende keer. Klik om te vergroten... Bedankt voor je uitgebreide antwoord en de moeite die je hebt genomen! Het testen ga ik nu zeker doen, ik begrijp nu hoe handig dat kan zijn. Het uitgeslapen erin gaan, ga ik zeker ook beter op letten. Ik ben heel benieuwd! 2 a 3 maanden pauze wordt m dan! Ik laat daarna wel weten hoe het was! Bedankt voor alle hulp!"
"Benzoboss zei: Heb je toevallig medicijnen? Klik om te vergroten... Nee, dat niet!"