#1
in het begin nam ik 2 mg en ervoer ik milde euforie. Dit samen met Dex, was lekker.
Bij 4mg, kon ik me niets meer herinneren. Ik moest de volgende ochtend van mijn
vriendin horen dat de tv erg hard stond en ik zelf een film had pgezet, die ik NOOIT ziu kijken, namelijk
the Last Samurai. Ik was dus echt van de wereld en werd om 02:30 wakker zonder het te herinneren dat
ik uberhaubt naar bed ben gegaan.
net weer geprobeerd. 4 mg Flunitrazepam, maar slecht een keine piek in mijn stemming, maar
geen euforie en ik ben gewoon bij de tijd. Geheugen is er nog.
ik nerm aan dat dit tolerantie is. Hoelang zou het duren eerdat ik weer kan genieten
van mijn Flunitrazepammetjes? Ik slik zo af en toe, voor het slapen ook Temazepam ( ik wissel af, maar wil de Fluni's
bewaren voor het recreatieve deel), maar is het nu zo dat als je tolerantie opbouwt voor Flunitrazepam, deze
niet afneemt als je tussendoor een andere Benzo, slikt?
Bij 4mg, kon ik me niets meer herinneren. Ik moest de volgende ochtend van mijn
vriendin horen dat de tv erg hard stond en ik zelf een film had pgezet, die ik NOOIT ziu kijken, namelijk
the Last Samurai. Ik was dus echt van de wereld en werd om 02:30 wakker zonder het te herinneren dat
ik uberhaubt naar bed ben gegaan.
net weer geprobeerd. 4 mg Flunitrazepam, maar slecht een keine piek in mijn stemming, maar
geen euforie en ik ben gewoon bij de tijd. Geheugen is er nog.
ik nerm aan dat dit tolerantie is. Hoelang zou het duren eerdat ik weer kan genieten
van mijn Flunitrazepammetjes? Ik slik zo af en toe, voor het slapen ook Temazepam ( ik wissel af, maar wil de Fluni's
bewaren voor het recreatieve deel), maar is het nu zo dat als je tolerantie opbouwt voor Flunitrazepam, deze
niet afneemt als je tussendoor een andere Benzo, slikt?