Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam recreatieve dosis en tolerantie.

Flunitrazepam recreatieve dosis en tolerantie.

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#1
in het begin nam ik 2 mg en ervoer ik milde euforie. Dit samen met Dex, was lekker.
Bij 4mg, kon ik me niets meer herinneren. Ik moest de volgende ochtend van mijn
vriendin horen dat de tv erg hard stond en ik zelf een film had pgezet, die ik NOOIT ziu kijken, namelijk
the Last Samurai. Ik was dus echt van de wereld en werd om 02:30 wakker zonder het te herinneren dat
ik uberhaubt naar bed ben gegaan.

net weer geprobeerd. 4 mg Flunitrazepam, maar slecht een keine piek in mijn stemming, maar
geen euforie en ik ben gewoon bij de tijd. Geheugen is er nog.

ik nerm aan dat dit tolerantie is. Hoelang zou het duren eerdat ik weer kan genieten
van mijn Flunitrazepammetjes? Ik slik zo af en toe, voor het slapen ook Temazepam ( ik wissel af, maar wil de Fluni's
bewaren voor het recreatieve deel), maar is het nu zo dat als je tolerantie opbouwt voor Flunitrazepam, deze
niet afneemt als je tussendoor een andere Benzo, slikt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke dosis neem je nu ? En wat? Er zit bij bezo's altijd cross toleratntie.
in.
Net als nembutal heeft met flurazepam op de receptoren in de hersenen zijn . Complete andere groepen (barbiraturen) toch zelfde eigenschappen werd massaal voorgeschreven toen nembutal uit de handel gingen rond 1969-1971. Weinig meldingen van goede aflopende verhalen helaas.
Hoewel het er nog steeds is die medicatie compleet ondergronds blijkbaar.

Gegevensverlies is rond de flunitrazepam 10mg bij mij. Maar ben geen voorbeeld hoewel het helaas nodig is.
Bedoel te zeggen het ligt aan wat je gebruikt en hoeveel en hoelang ?

Peace now.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik gebruikte het 1x per week.
maar het gekke is dat ik de opgewekte stemming van de volgende ochtend merk als ik het heb geslikt met dex.

heb 6mg geprobeerd. milde euforie. de volgende dag, maar geen vergeetachtigheid zoals ik eerst
had bij 4mg. ik wil dat terug. moet ik nu stoppen met iedere benzo voor een paat weken of gewoon 10mg slikken? is dat safe?

tussendoor slik ik weleens Temazepam en Nitrazepam. Temezapam is recreatieg verwaarloosbaar, maar wat als ik nigrazepam combineer met 6/10 mg flunitrazepam? krijg ik dan eindelijk werr dat blije gevoel als eerst? of zegt je... even afkicken is beter, maar hoelang is dat bij een willekeurige gebruiker gemiddeld?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen flunitrazepam kunnen proberen maar wel aardig wat flunitrazolam, werkt op dezelfde receptoren in alleen piekt harder en duurt korter. Echt euforie met benzodiazepines neemt na de eerste twee keer in mijn ervaring snel af en het opgewekte gevoel toont zich dan vooral eerder in een ontspannen gevoel.

Benzodiazepines worden meestal pas recreatiever zodra je ze langere tijd gebruikt en tolerantie opbouwt, het euforisch gevoel van benzodiazepines zit namelijk heel dicht bij in slaap vallen en benzodaizepine tolerantie op gebied van sedatie bouwt sneller en meer permanent op dan tolerantie voor het anxiolitisch/angstremmemd/recreatief effect.

Je valt zeg maar steeds minder snel in slaap na het gebruik van benzodiazepines terwijl het recreatief effect wel aardig in stand blijft waardoor je hoger kunt doseren zonder in slaap te vallen.
Als je het zo ver laat komen bevind je je echter al snel in gevaarlijk gebied qua afkickverschijnselen en verslaving. Ding met flunitrazepam is ook dat het volgens wetenschappelijk onderzoek een sterkere receptorbinding heeft en een hoger neurotoxiciteit risico dan vrijwel alle andere benzodaizepines, deze blijft ook langer sederend in effect bij misbruik dan andere benzodaizepines.

Benzodiazepines die minder sederend van aard zijn en meer angstremmend zijn meestal beter misbruikbaar voor recreatieve doeleinden.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nu ook Nitrazepam. Maar leek mij nie zo recreatief. Met Temazepam nog nooit lol kunnen beleven.
Wel is Fluni nog steeds lekker, als ik eerst 30mg dex neem, zo rond een uur of 20:00. met 2mg Fluni+ alcohol.

Dan zo rond 01:00 nog eens 4mg fluni+ alcohol en gaan pitten.

Dan is het wakker worden echt heel plezierig. De hele dag een zelfverzekerd gevoel met een opgewekte toon.

ik hoop dat dat blijft. Ik heb idd gemerkt dat tolrantie erg snel gaat. Kon ik me de eerste keer bij 4mg, de volgende dag niets meer herinneren, kon ik nu 10mg innemen, zonder iets te merken. Wel de volgende dag iets vrolijker, maar duurde maar even.

Holang blijft zo'n tolerantie voor de euforie van een Benzo? ik weet dat dat per individu anders is, maar met dex en methyl ( in het geval van tolerantie) men zegt " stop even twee weken met slikken" en idd. Zhet effect is dan weet stukken beter.

Hoe zit dat met Benzo's zoals Flunitrazepam? ik wil niet 10mg moeten slikken en me de volgende dag allen nog kunnen herinneren. Vond het dan ook echt een flut middel. Is dit de zogenaamde 'Rape-drug'.? lol
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je mag altijd hopen, maar als ik het niets mis heb hebben alle benzodiazepines sterke kruistolerantie.

Ik heb geen idee wat voor effect 10mg heeft, ik ga er vanuit dat je er van in slaap valt. Epilepsie heb ik ook geen verstand van, behalve dat het belangrijk is langzaam je benzodiazepine gebruik af te bouwen om deze te voorkomen.

Flunitrazepam heeft voor de meeste mensen waarschijnlijk bij verre het hoogste recreatieve potentieel onder de benzodiazepines.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
chamey zei:
Dan is het wakker worden echt heel plezierig. De hele dag een zelfverzekerd gevoel met een opgewekte toon.
Klik om te vergroten...
Mja, als ik het me goed herinner mag flunitrazepam volgens de algemene richtlijnen slechts zo'n 2 weken maximaal voorgeschreven worden in verband met verslavingspotentieel. Alcohol er bij zal het ook wel aardig versterken. Dex is altijd leuk. :tongueout:

chamey zei:
Hoelang blijft zo'n tolerantie voor de euforie van een Benzo? ik weet dat dat per individu anders is, maar met dex en methyl ( in het geval van tolerantie) men zegt " stop even twee weken met slikken" en idd. het effect is dan weet stukken beter.
Klik om te vergroten...
Benzodaizepines duurt denk ik toch wel 3 maanden voordat het weer een beetje op het niveau was van eerst, dexamfetamine en methylfenidaat laten zich iets beter misbruiken op de lange termijn. Dopamine systeem is grof geschat een paar keer groter. Denk dat neuromodulators voor het lichaam ook relatief wat natuurlijker aanvoelen dan agonisten.

chamey zei:
Hoe zit dat met Benzo's zoals Flunitrazepam? ik wil niet 10mg moeten slikken en me de volgende dag allen nog kunnen herinneren.
Klik om te vergroten...
Flunitrazepam is na, ik gok Midazolam, de sterkste farmaceutische benzodiazepine in bestaan. Sinds recent is Flunitrazepam in Vlaanderen van de markt gehaald is me verteld door een psycholoog. Ik denk niet dat je een sterkere benzodiazepine gaat vinden, qua verslavingspotentieel zit het ook wel aardig op hetzelfde niveau als opiaten als je het mij vraagt. Moet je al barburaten vinden wil je iets sterkers kunnen gebruiken.

Toen ik aan het afkicken was van de Flunitrazolam kon ik niet stilzitten, constant praten, trillend kaakje, voelde me net een nerveus knaagdier.. :')

chamey zei:
Vond het dan ook echt een flut middel. Is dit de zogenaamde 'Rape-drug'.? lol
Klik om te vergroten...
Mja, zijn wel betere middelen voor, maar benzodiazepine tolerantie kan ook wel belachelijke proporties aannemen.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok, met tolerantie kan 10mg geen kwaad?
kan ik wel andere Benzo's slikken? of is er kruistolerantie met alle benzo's?

ik heb nu ook Nitrazepam. kan ik dat met een gerust hart slikken? omdat dit ook epileptische aanvallen stopt namelijk. Zou jammer zijn dat ik 3 maanden stop met Fluni, ik ongemerkt mijn tolranti in stand aan het houden ben, door het slikken van Nitrazepam of Temazepam.

Benzo's zijn benzo's, dus mijn gevoel zegt dat er kruis tolerantie is maar ik hoop van niet. Hopen mag altijd, toch?

heb mu liggen

Flunitrazepam
Temazepam
Nitrazepam

Is er naast Fluni, nog een andere uit het lijstje die recreative potentie heeft? maar dan hebben we weer de kruistolerantie, nietwaar?
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#9
had net voor mij ook,
maar het kekkerste is Flunitrazepam met Dex en alcohol. Dan voo het slapen gaan nog eens 4mg Flunitrazepam met alcohol.

dan het gevoel de volgende ochtend metvwakker worden is heel lekker. Dat wil ik terug. Dus het ene weekend neem ik
Methylfenidaat en slaap ik in met Temazepam of Nitrazepam ( alles op recept ) en dan net andere weekend Dex met Fluni.

Dus afwisselen per week. Had gehoopt dat ik dan de tolerantie voor Fluni onder controle zou houden want wat me wel is opgevallen is dat ik wel tolerantie heb voor Flunitrazepam, maar heb daarvoor wel al 2 jaar, ieder weekend 20/30mg Temazepam met alcohol ingenomen, om in slaap te komen na de methyl of Dex. Ondanks het twee jarige gebruik van Temazepam, was ik compleet vannde wereld van 4mg Flunitrazepam en kon ik me niks herinneren. Dus er is wel kruistolerantie, maar die is denk ik la g niet zo gretig als de tolerantie die je opbouwt, wanneer je 2-3x in een week Fluni heb genomen.

Dus ik laat de Fluni nu zo lang mogelijk staan en ga ik even verder met de Temazepam of Nitrazepam. Even afwisselen
dan maar. Maar Fluni met Dex.... echt een aanrader!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
chamey zei:
Maar het lekkerste is Flunitrazepam met Dex en alcohol. Dan voo het slapen gaan nog eens 4mg Flunitrazepam met alcohol.
Klik om te vergroten...
Mja, snap ik. Dexamfetamine op zichzelf is al leuk en alcohol staat bekend om zijn aanzienlijk versterkende effect op benzodaizepines, combineren van acohol en benzodiazepines wordt om die reden afgeraden.

chamey zei:
Dat wil ik terug. Dus het ene weekend neem ik
Methylfenidaat en slaap ik in met Temazepam of Nitrazepam ( alles op recept ) en dan net andere weekend Dex met Fluni.
Klik om te vergroten...
Ben eerlijk gezegd verbaasd dat je zoveel op recept krijgt, zal wel een heel verhaal achter zitten maar dan alsnog.
chamey zei:
Ondanks het twee jarige gebruik van Temazepam, was ik compleet vannde wereld van 4mg Flunitrazepam en kon ik me niks herinneren.
Klik om te vergroten...
Mja, flunitrazepam is veel heftiger dan andere benzodiazepines, de receptorbinding brand haast een beetje door je tolerantie heen, vandaar dat er ook wordt gezegd dat het hoger neurotoxiteit risico heeft. Met barburaten is het een beetje hetzelfde verhaal. Maar doordat flunitrazepam zo aggressief werkt kan de afkick natuurlijk ook heel heftig wezen.

chamey zei:
Dus er is wel kruistolerantie, maar die is denk ik la g niet zo gretig als de tolerantie die je opbouwt, wanneer je 2-3x in een week Fluni heb genomen.
Klik om te vergroten...
Ja, precies dat dus. :tongueout:

chamey zei:
Maar Fluni met Dex.... echt een aanrader!
Klik om te vergroten...
Heb rond afgelopen mei veel flunitrazolam en dexamfetamine in dezelfde periode gebruikt, iets té leuk misschien zelfs, had nooit verwacht dat ik mezelf aan een benzodiazepine zou vergrijpen aangezien die mij persoonlijk nooit zo gelegen hadden. :tongueout:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#11
chamey zei:
dan het gevoel de volgende ochtend metvwakker worden is heel lekker. Dat wil ik terug. Dus het ene weekend neem ik
Methylfenidaat en slaap ik in met Temazepam of Nitrazepam ( alles op recept ) en dan net andere weekend Dex met Fluni.
Klik om te vergroten...
Mooie receptjes krijg jij, ik kan ook alles krijgen bij men arts behalve flunitrazepam en dex.
Ik denk dat 4 mg flunitrazepam eindelijk nog eens een benzo ervaring zou zijn die me van men sokken zou blazen.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik werkte in dezelfde praktijk al bereider, dus er was een vertriuwensband
hij schreef me dex en methyl voor in hoge doseringen )( wat ik opspaarde voor de weekindenn)

toen ik last kreeg van mn epilepsie die vaak in de nacht opspeelt, was dat gelukkig de enige indicatie om Flini, te KUNNEN krijgen. zei dat ik naar sint maarteb ginh, dus greek 2880 tablertten dex en methyl. mee, 360 stuks temaze en 360 stuks flunji
later na de oorkaan kon ik aangeveb de reis af te blazen haha ( was al miet van plan te gaan)

maar nu mn kast echt uitpuilt heb ik mn temaze gestopt en verder gegaan met nitrazepam. leek mij recreariever en ook voor mijn epilepsie handiger. dus voorraad opbouwen. heb nu 1000 potjes dex, 1000 doosjses methyl, 12 dozen temaze en 12 dozen fluni.

nu de nitrazepam opbouwen voor het eind van het jaar. fluni na de dex. heerlijk. zeker met alcol maar dat maakt me tot een monster de volgende dag merkte mijn grzin.

had jij ivm recreatief gebruik, ook temazepam kngeruil voott Nitraze? Dus een aardig magazijn hier.

met microdoseringeb probeer ik mn dopamine receptoren te sensitiveren. Hormesis effect) 1mcg twee maak daags. werkt ptima. oom als stemmingsverbeteraar
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb het 'geluk' epipeosie te hebbeb, dan krijg je het gelijk.
het is zi dat aks ik ju dex neem, bv 30mg + 1mg dde x, ikme heerlijk voel.

dan 4mn voor het slapen gaan en vroeg wakker worden ( gaat ganzelf) maar alle energie van de wereld hebben en heel blij zijn. duurt tot in de begin van de middag. nooit met een andere benzo ervaren. maar er moet wel een dex bin en wellicht een slokje wijn haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."