#1
Hoi,
Ik gebruik sinds een maand of 3-4 dagelijks oxazepam 50mg tegen paniekaanvallen, en temazepam om in te slapen. En ook wel overdag om rustig te worden.
Alleen heb ik nooit kunnnen zeggen dat ik iets merkte van de medicijnen. Zijn de effecten zo subtiel? Ook als k eens een paar dagen oversla merk ik niks.
Hoogste dosis van beide (waabij ik nog steeds niks merkte: ) 400mg oxa en 200mg tema.
Heb ik placebos of merk je altijd zo weinig, en neemt het alleen ongewenste effecten weg?
Ik gebruik sinds een maand of 3-4 dagelijks oxazepam 50mg tegen paniekaanvallen, en temazepam om in te slapen. En ook wel overdag om rustig te worden.
Alleen heb ik nooit kunnnen zeggen dat ik iets merkte van de medicijnen. Zijn de effecten zo subtiel? Ook als k eens een paar dagen oversla merk ik niks.
Hoogste dosis van beide (waabij ik nog steeds niks merkte: ) 400mg oxa en 200mg tema.
Heb ik placebos of merk je altijd zo weinig, en neemt het alleen ongewenste effecten weg?