Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflunitrazepam xanax etc...

flunitrazepam xanax etc...

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Nu krijg ik wegens zware insomnia en nog toestanden enkele doosjes flunitrazepam 1mg en Xanax 2mg bars voorgeschreven.

Xanax bars van Pfizer is zwaar onderschat of ik kan er niet tegen, vind het veel sterker dan de flunitrazepam (laat ik smelten op men tong). Nu zeg ik dat tegen men arts aan de telefoon en daarnet geweest en die geeft gewoon hetzelfde maar dan ook rivotril 2mg en Tranxene 50mg. Toch niet normaal dit?

En ja de Xanax blijft er gewoon bij en hij had precies zo iets van "ja probeer anders eens tranxene en dan is rivotril". Is dit nu een pusher met diploma ofwat??

En ik ga naar de apotheek en de gek had van elk 3 geschreven !! 3 dozen tranxenen en 3 rivotril 2mg, dat is toch niet meer proberen? Dan neem je toch de xanax weg en zeg je hier 1 potje of 1 doosje X benzo in de plaats en laat me weten of het beter werkt.

Worden die zo door de pharma industrie geacht om meds te pushen of...???
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vreemd, maar je hoeft niet alles te slikken en mee te nemen wat je arts je voorschrijft. Je kunt ook gewoon een lagere dosis slikken of een van de twee weglaten.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
En let op: alles wat ze je meegeven moet je betalen. Misschien deels vergoed maar meestal moet je zelf de kosten betalen.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja indd die xanax haal ik gewoon niet meer en het rare is waar ik ben in Belgie (Oost-Vlaanderen), mag een apotheker mij geen 1mg xanax geven als ik dat vraag en de arts schreef 2mg of Bromazepam 6 vragen en ik zou 12 mg op mijn voorschrift staan hebben dan MAG DE APO NIET DE LAGERE DOSIS MEEGEVEN. Hier moet de apo meegeven precies wat er op het voorschrift staat. Natuurlijk moest ik Valium op mijn voorschrift staan hebben dan mag ik wel de generische diazepam vragen, maar de dosis en hoeveelheid MOET hetzelfde blijven. Ook hier in BE worden benzo's NIET tussen gekomen, je betaald volle pot. Bij pijnstillers etc is dat anders want daar komen ze wel tussen je mutualiteit.

Dank voor de reply's :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."