#1
Hallo,
Nu krijg ik wegens zware insomnia en nog toestanden enkele doosjes flunitrazepam 1mg en Xanax 2mg bars voorgeschreven.
Xanax bars van Pfizer is zwaar onderschat of ik kan er niet tegen, vind het veel sterker dan de flunitrazepam (laat ik smelten op men tong). Nu zeg ik dat tegen men arts aan de telefoon en daarnet geweest en die geeft gewoon hetzelfde maar dan ook rivotril 2mg en Tranxene 50mg. Toch niet normaal dit?
En ja de Xanax blijft er gewoon bij en hij had precies zo iets van "ja probeer anders eens tranxene en dan is rivotril". Is dit nu een pusher met diploma ofwat??
En ik ga naar de apotheek en de gek had van elk 3 geschreven !! 3 dozen tranxenen en 3 rivotril 2mg, dat is toch niet meer proberen? Dan neem je toch de xanax weg en zeg je hier 1 potje of 1 doosje X benzo in de plaats en laat me weten of het beter werkt.
Worden die zo door de pharma industrie geacht om meds te pushen of...???
Nu krijg ik wegens zware insomnia en nog toestanden enkele doosjes flunitrazepam 1mg en Xanax 2mg bars voorgeschreven.
Xanax bars van Pfizer is zwaar onderschat of ik kan er niet tegen, vind het veel sterker dan de flunitrazepam (laat ik smelten op men tong). Nu zeg ik dat tegen men arts aan de telefoon en daarnet geweest en die geeft gewoon hetzelfde maar dan ook rivotril 2mg en Tranxene 50mg. Toch niet normaal dit?
En ja de Xanax blijft er gewoon bij en hij had precies zo iets van "ja probeer anders eens tranxene en dan is rivotril". Is dit nu een pusher met diploma ofwat??
En ik ga naar de apotheek en de gek had van elk 3 geschreven !! 3 dozen tranxenen en 3 rivotril 2mg, dat is toch niet meer proberen? Dan neem je toch de xanax weg en zeg je hier 1 potje of 1 doosje X benzo in de plaats en laat me weten of het beter werkt.
Worden die zo door de pharma industrie geacht om meds te pushen of...???