Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaixmale dosis van Flunitrazepam

maixmale dosis van Flunitrazepam

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DvdBLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had eindelijk via,via een paar pilletjes Flunitrazepam 2 mg kunnen bemachtigen.ze zijn wel lastig te krijgen vind ik. :wink: (en waarschijnlijk te veel betaald). Nu is mijn vraag aan jullie kan je ook anderhalf pilletje innemen of meer of mag je niet meer dan 2mg innemen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
2mg is inderdaad normaal de max. Als je tolerantie hebt en al een tijdje benzos gebruikt kan het hoger zijn. Maar het is en blijft oppassen ermee. Ik heb een grote tolerantie daardoor. Toen ik ze vele maanden nam, nam ik aan het eind zelfs tot circa 16 of meer mg. Was bijna in coma een paar keer erdoor.
Aan 2 mg heb je meer dan genoeg als je ze voor de eerste keer gebruikt, of 1mg is al genoeg voor je mischien.
Hou je gewoon aan de normale hoeveelheid, ik wens niemand afhankelijkheid, of tolerantie.
Probedr ze zo min mogelijk te nemen. Heb zelf ervaren hoe fout het kan aflopen als je je gewoon laat gaan. Vandaar deze 'waarschuwing'
Wees voorzichtig ermee en slaap lekker als je het neemt!
Grz
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg elke 3 weken 5 doosjes flunitrazepam 1MG van arts. Hier in Belgie is er geen 2mg meer. Een vriend van me die bijna 23j ouder is als mij heeft hier nog Rohypnol 4MG geweten en gekregen.

Hier zijn ze nu van het mer EG aka Eurogenerics en ik laat 2 blauwe pilletjes (zeer rond en klein) smelten op mijn tong een 15min voor ik ga slapen en slaap dan goed en fit wakker :).

Wel goed tanden poetsen en mond spoelen want alles ziet blauw dan haha.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet het niet zeker over Flunitrazepam, maar met de meeste benzo's is het bijna onmogelijk om een overdosis te krijgen op alleen benzo's zelf, ze zijn relatively safe. Bijvoorbeeld, je moet 2 gram alprazolam nemen voor light toxicity en de actieve dosis is 0,5-2mg. Tegen die tijd ben je al ruuuuustig aan het slapen.

Je kan wel meer dan 2mg nemen als je wilt maar zou niet weten of het erg leuk is, waarschijnlijk val je in slaap als je al comfortabel in bed ligt.

Enige waar je mee moet uitkijken is andere downers. Alcohol, opioids, etcetera. Dit veroorzaakt meestal de respiratory depression problemen als je benzo's hebt genomen. Vind het zelf wel lekker om een halve liter bier naar binnen te werken na 20mg diazepam maar ik zou het zelf niet aanraden, vooral met flunitrazepam want dit is een van de sterkere benzo's.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#5
pelgrim zei:
Ik krijg elke 3 weken 5 doosjes flunitrazepam 1MG van arts. Hier in Belgie is er geen 2mg meer. Een vriend van me die bijna 23j ouder is als mij heeft hier nog Rohypnol 4MG geweten en gekregen.

Hier zijn ze nu van het mer EG aka Eurogenerics en ik laat 2 blauwe pilletjes (zeer rond en klein) smelten op mijn tong een 15min voor ik ga slapen en slaap dan goed en fit wakker :).

Wel goed tanden poetsen en mond spoelen want alles ziet blauw dan haha.
Klik om te vergroten...
Je gaf me wel een vieze flashback hiermee. Xanax onder mn tong laten oplosen heeft me een trauma for life gegeven XD
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#6
$crim zei:
Je gaf me wel een vieze flashback hiermee. Xanax onder mn tong laten oplosen heeft me een trauma for life gegeven XD
Klik om te vergroten...
Ja sorry hehe. Maar de flunitrazepam, wel deze van EG hier in BE allesinds zijn net hetzelfde als toen Roche hun rohypnol hier nog hadden op de markt vroeger. De enige benzo ook dat ik laat smelten en smaakt zelf zoet een beetje :tongueout:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
pelgrim zei:
Ja sorry hehe. Maar de flunitrazepam, wel deze van EG hier in BE allesinds zijn net hetzelfde als toen Roche hun rohypnol hier nog hadden op de markt vroeger. De enige benzo ook dat ik laat smelten en smaakt zelf zoet een beetje :tongueout:
Klik om te vergroten...


Jup inderdaad ik vind deze ook fijner voor slapen gewoon je dosering op je tong laten oplossen wat in NL ook niet je mond blauw maakt wat in België wel gebeurt wat ik erover lees. Ga dit ook weer switchen bij de dokter ipv diazepam als slaapvitamine.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Jup inderdaad ik vind deze ook fijner voor slapen gewoon je dosering op je tong laten oplossen wat in NL ook niet je mond blauw maakt wat in België wel gebeurt wat ik erover lees. Ga dit ook weer switchen bij de dokter ipv diazepam als slaapvitamine.
Klik om te vergroten...
Hehe ja vind hey zalig enkel jammer dat Dormicum in BE al enkele jaren van de markt is, is oof fijn. Temazepam 20 of 30 ben niet zeker van MG maar waren zo gel eggs zoals ze zeggen, was ook nog ok :) en hier ook niet te verkrijgen. Typisch BE LOL
H
HenryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goedendag mijn eerste bericht ben aan t rond neuzen hoe t werkt t drugsforum en sta er van te kijken
Dat er in België geen Dormicum meer te verkrijgen is terwijl in Holland t nog wordt voor geschreven.
Ook de Fluni,s zijn dus anders in België weet iemand waarom de dormicum 7,5 of 15mg niet meer wordt voorgeschreven :thinking:
H
HenryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Werkt Lsd nog als je al jaaaaaren verschillende soorten pammen slikt ???
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Henry zei:
Werkt Lsd nog als je al jaaaaaren verschillende soorten pammen slikt ???
Klik om te vergroten...

Dit werkt anders op je receptoren in het brein. Het kan wel de werking verminderen na LSD gebruik. Of beter gezegd het kan de scherpe kantjes eraf halen als het verkeerd valt. Maar dit is absoluut geen belemmering om te trippen.
Enjoy!


Henry zei:
Goedendag mijn eerste bericht ben aan t rond neuzen hoe t werkt t drugsforum en sta er van te kijken
Dat er in België geen Dormicum meer te verkrijgen is terwijl in Holland t nog wordt voor geschreven.
Ook de Fluni,s zijn dus anders in België weet iemand waarom de dormicum 7,5 of 15mg niet meer wordt voorgeschreven :thinking:
Klik om te vergroten...

Omdat deze nogal bekend staat om de amnesie (vergeet) effect. Wordt vooral bij ongelukken en in het ziekenhuis voor operaties gebruikt. En in Nederland soms als inslapen. Blijkbaar vinden ze in België dat er zat betere alternatieven zijn waarbij je de volgende dag minder een zwart gat in het geheugen hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."