Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag mijn eerste bericht ben aan t rond neuzen hoe t werkt t drugsforum en sta er van te kijken Dat er in België geen Dormicum meer te verkrijgen is terwijl in Holland t nog wordt voor geschreven. Ook de Fluni,s zijn dus anders in België weet iemand waarom de dormicum 7,5 of 15mg niet meer wordt voorgeschreven"
"Werkt Lsd nog als je al jaaaaaren verschillende soorten pammen slikt ???"