#1
Dankje wel voor jullie reactie's, jullie advies en waardeer het erg!
Ik merk nu alleen dat ik echt in een downward spiral zit, een binge die niet eindigd bij dexamfetamine en phenibut aangezien ik de domme stap weer heb gezet om spul te bestellen 'voor speciale dagen' (bullshit) omdat mijn 2 maandse dex nu bijna op is![:(]()
Heb steeds weer impulsief toch dex genomen, met soms extra tranxene of phenibut om de negatieve werking te verzachten. Ben mezelf weer zeer in de nesten aan het werken en ben bang dat ik echt een soort afkick verschijnsellen ga krijgen de komende dagen of weken. Houd alle doseringen bij op m'n telefoon, je kan gewoon de binge erger en erger zien worden.
Vandaag had ik me voor de 3e keer belooft om minstens even een week of twee rust te nemen, geen phenibut geen dex, niks. Maar dit is echt erg, ik ben in de middag vandaag TOCH weer begonnen.
Gelijk na de eerste dosis gaan schrijven zoals ik heel vaak doe op dex, en ik werd ineens emotioneel, ik voelde het en besloot om even te ontladen, even huilen. Verdriet/pijn laten zien aan anderen lukte al bijna nooit, nu is het nog moeilijker voor me om te ontladen en als ik gebruik gaat het soms makelijker. Maar de dex maakt me nu ook niet echt meer zo high, een beetje, maar ook heel kort (de piek beleven.) begin van de week heb ik echt leuke dagen gehad in het mooie weer, heb dingen gedaan, met mensen gepraat waar ik normaal niet tegen durf te praten. Dat soort dingen.
Ben geestelijk gewend geraakt aan deze zooi denk ik, ben nu met 15mg bezig ipv 10.., heb gehoord dat de tollerantie permanent is bij amfetamine!? Nou ja, misschien is dat uiteindelijk maar beter ook, maar de verslaafde in mij vind dat heel erg natuurlijk.
Wat ook heel lastig is, is dat het de volgende dag weer opnieuw begint, ik word er nu meer 'normaal' van (niet echt, raakt er aan gewend natuurlijk.) Heb mezelf geprobeerd zoveel mogelijk af te lijden. Had zelfs de avond hiervoor netjes wat ideetjes op papier gezet voor vandaag om te doen, kleine dingetjes zoals; normale tijd uit bed, goed eten en vroeg douchen (ipv tot de middag achter computer zitten), even wandelen.. kleine dingetjes waarvan ik weet dat ik ze bereid ben om uit te voeren na een binge. Ging goed tot rond 12:00, toen was de trek zo fcking sterk, maarja ik zat al weer obssesief op internet te zoeken naar RC's die het meest op dexamfetamine leek.. erg dom.
Dus, vandaar deze hele lap tekst, die misschien erg onduidelijk is aan elkaar is gebreid. Je merkt halverwege een binge wel dat je geheugen even achteruit gaat, spraakfouten/denkfouten maakt enz.
Nouja ik hoop dat ik mezelf hierna niet in een complete HELL heb gewerkt, het blijft onlangs alle negatieve shit heel moeilijk om deze binge te stoppen, maar dat moet nu echt wel gebeuren anders krijg ik uit de hand gelopen Benzo + Phenibut afkick gemengd met een heerlijk dex depressie, voor weken lang, maanden lang misschien.![:(]()
EDIT: Was 2,5/3 maand geleden ongeveer 6 maanden clean en op een gegeven moment werd die enorme trek erger en alleen maar erger![:(]()
Het ging wel redelijk goed, sportte weer 2 dagen in de week + elke maandag zwemmen en 2 halve dagen werken. Maar.. o god man die trek, ik kan dat niet aan. Toen ik de kans kreeg om weer wat dex te krijgen (na methylfenidaat waar ik slecht op reageer.) En GELIJK was ik verkocht. Begon al weer helemaal happy te worden, de anticipatie van het innemen van meer pilletjes was zo sterk.
Nu ben ik hier beland en ben op het moment, en een krachtige terugval is het zeg. Ik koos er voor om dit weer te misbruiken. En de psyghiater is niet dom.. hij is erg tegen het 'neem een pilletje voor alles' als je snapt wat ik bedoel, hij is ook een vriendelijke vent. Psychiater denkt (nog) dat het goed gaat, net zoals iedereen om mij heen.
Heel jammer dat ik alles weer geheim heb gehouden, zit ik weer in dezelfde situatie (wel nog een stap erger) als bij de andere psychiater. het is erger, echt nog VEEL erger omdat het de 2e keer is dat ik dit flik. Ja probeer maar eens eerlijk te zijn met zo'n enorme lading angst, en de slaaf in mij voelt onmogelijk om los te laten. Het vertrouwen van mijn begeleiders (begeleid wonen), vooral mijn persoonlijk begeleider en de psyghiater samen met z'n twee collegas zullen mij nu echt NOOIT meer vertrouwen na al dat liegen!
En m'n ouders, die voelden zich echt ziek.. de eerste keer dat ze het te horen kregen, ze waren toen ZO bezorgt, zo bang dat er iets met mij gebeurd. Zei denken nu ook dat het goed gaat! En als ik hier dan mee aan kom zetten, verdomme ze waren net zo blij dat het goed ging![:(]()
Ook heb ik een paar weken geleden een HALF-ASS zelfmoord poging gedaan.., omdat ik te bang ben voor pijnlijke dood, ongeveer 3300mg Temazepam, phenibut (niet genoeg..), halve fles wijn en zo'n 300mg Tranxene voordat ik ging slapen. Hoopte dat ik in m'n slaap zou stoppen met ademen.. nou niet dus. Dit heb ik ook aan niemand verteld ofzo, vind dit eigenlijk al aandacht-zoekerij![:confused:]()
Cycle; Ik word nuchter, doe echt m'n best, en na een half jaar clean zijn (met de extra versterkte angst/zelfbeeld/motivatie-problemen), val ik terug, omdat ik altijd BANG ben, en me zeer éénzaam en ontevreden, extreme verveling en een levenloos gevoel.
Ik merk nu alleen dat ik echt in een downward spiral zit, een binge die niet eindigd bij dexamfetamine en phenibut aangezien ik de domme stap weer heb gezet om spul te bestellen 'voor speciale dagen' (bullshit) omdat mijn 2 maandse dex nu bijna op is
Heb steeds weer impulsief toch dex genomen, met soms extra tranxene of phenibut om de negatieve werking te verzachten. Ben mezelf weer zeer in de nesten aan het werken en ben bang dat ik echt een soort afkick verschijnsellen ga krijgen de komende dagen of weken. Houd alle doseringen bij op m'n telefoon, je kan gewoon de binge erger en erger zien worden.
Vandaag had ik me voor de 3e keer belooft om minstens even een week of twee rust te nemen, geen phenibut geen dex, niks. Maar dit is echt erg, ik ben in de middag vandaag TOCH weer begonnen.
Gelijk na de eerste dosis gaan schrijven zoals ik heel vaak doe op dex, en ik werd ineens emotioneel, ik voelde het en besloot om even te ontladen, even huilen. Verdriet/pijn laten zien aan anderen lukte al bijna nooit, nu is het nog moeilijker voor me om te ontladen en als ik gebruik gaat het soms makelijker. Maar de dex maakt me nu ook niet echt meer zo high, een beetje, maar ook heel kort (de piek beleven.) begin van de week heb ik echt leuke dagen gehad in het mooie weer, heb dingen gedaan, met mensen gepraat waar ik normaal niet tegen durf te praten. Dat soort dingen.
Ben geestelijk gewend geraakt aan deze zooi denk ik, ben nu met 15mg bezig ipv 10.., heb gehoord dat de tollerantie permanent is bij amfetamine!? Nou ja, misschien is dat uiteindelijk maar beter ook, maar de verslaafde in mij vind dat heel erg natuurlijk.
Wat ook heel lastig is, is dat het de volgende dag weer opnieuw begint, ik word er nu meer 'normaal' van (niet echt, raakt er aan gewend natuurlijk.) Heb mezelf geprobeerd zoveel mogelijk af te lijden. Had zelfs de avond hiervoor netjes wat ideetjes op papier gezet voor vandaag om te doen, kleine dingetjes zoals; normale tijd uit bed, goed eten en vroeg douchen (ipv tot de middag achter computer zitten), even wandelen.. kleine dingetjes waarvan ik weet dat ik ze bereid ben om uit te voeren na een binge. Ging goed tot rond 12:00, toen was de trek zo fcking sterk, maarja ik zat al weer obssesief op internet te zoeken naar RC's die het meest op dexamfetamine leek.. erg dom.
Dus, vandaar deze hele lap tekst, die misschien erg onduidelijk is aan elkaar is gebreid. Je merkt halverwege een binge wel dat je geheugen even achteruit gaat, spraakfouten/denkfouten maakt enz.
Nouja ik hoop dat ik mezelf hierna niet in een complete HELL heb gewerkt, het blijft onlangs alle negatieve shit heel moeilijk om deze binge te stoppen, maar dat moet nu echt wel gebeuren anders krijg ik uit de hand gelopen Benzo + Phenibut afkick gemengd met een heerlijk dex depressie, voor weken lang, maanden lang misschien.
EDIT: Was 2,5/3 maand geleden ongeveer 6 maanden clean en op een gegeven moment werd die enorme trek erger en alleen maar erger
Het ging wel redelijk goed, sportte weer 2 dagen in de week + elke maandag zwemmen en 2 halve dagen werken. Maar.. o god man die trek, ik kan dat niet aan. Toen ik de kans kreeg om weer wat dex te krijgen (na methylfenidaat waar ik slecht op reageer.) En GELIJK was ik verkocht. Begon al weer helemaal happy te worden, de anticipatie van het innemen van meer pilletjes was zo sterk.
Nu ben ik hier beland en ben op het moment, en een krachtige terugval is het zeg. Ik koos er voor om dit weer te misbruiken. En de psyghiater is niet dom.. hij is erg tegen het 'neem een pilletje voor alles' als je snapt wat ik bedoel, hij is ook een vriendelijke vent. Psychiater denkt (nog) dat het goed gaat, net zoals iedereen om mij heen.
Heel jammer dat ik alles weer geheim heb gehouden, zit ik weer in dezelfde situatie (wel nog een stap erger) als bij de andere psychiater. het is erger, echt nog VEEL erger omdat het de 2e keer is dat ik dit flik. Ja probeer maar eens eerlijk te zijn met zo'n enorme lading angst, en de slaaf in mij voelt onmogelijk om los te laten. Het vertrouwen van mijn begeleiders (begeleid wonen), vooral mijn persoonlijk begeleider en de psyghiater samen met z'n twee collegas zullen mij nu echt NOOIT meer vertrouwen na al dat liegen!
En m'n ouders, die voelden zich echt ziek.. de eerste keer dat ze het te horen kregen, ze waren toen ZO bezorgt, zo bang dat er iets met mij gebeurd. Zei denken nu ook dat het goed gaat! En als ik hier dan mee aan kom zetten, verdomme ze waren net zo blij dat het goed ging
Ook heb ik een paar weken geleden een HALF-ASS zelfmoord poging gedaan.., omdat ik te bang ben voor pijnlijke dood, ongeveer 3300mg Temazepam, phenibut (niet genoeg..), halve fles wijn en zo'n 300mg Tranxene voordat ik ging slapen. Hoopte dat ik in m'n slaap zou stoppen met ademen.. nou niet dus. Dit heb ik ook aan niemand verteld ofzo, vind dit eigenlijk al aandacht-zoekerij
Cycle; Ik word nuchter, doe echt m'n best, en na een half jaar clean zijn (met de extra versterkte angst/zelfbeeld/motivatie-problemen), val ik terug, omdat ik altijd BANG ben, en me zeer éénzaam en ontevreden, extreme verveling en een levenloos gevoel.