Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol werkt niet meer

Tramadol werkt niet meer

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik stuur je even een privé bericht naar aanleiding van het wijzigen van je gebruikersnaam.
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste ff wat anders:Hoe verander ik op de telefoon mijn naam hierzo. Kijk er zeker overheen.

Nu de vraag. Ik krijg Tramadol van de ha. Eerst dacht ik jemig wat is dit? Het was uitgeschreven voor pijn. Maar werd er heerlijk happy van. Nu maanden later voel ik niks meer. Ben al geminderd naar 1 van 50 mg. Vind t troep. De pijn gaat niet weg en t bijkomende euforische effect is ongeacht het aantal niet meer te bereiken. Lijk compleet imuum. Kreeg laatst oxycodon voor mijn ernstige pijn. Gewoon een paar keer. Ook dat werkt amper. Zowel tegen pijn niet echt en wat iedereen beschrijft over euforie en prachtige tripreports? Nope ik merk t hoogstens 5 minuten en ook al slikte ik 80 mg een keer omdat ik wanhopig was Door de pijn,t maakte me hoogstens een half uur wat blij en verder niks. Ik had dat ook met kratom. Eerste zakje was ik wel pijnvrij en euforisch een uurtje per dosis. Maar een nieuwe 25 mg besteld maeng da bij zelfde vendor en t deed niks meer. Wat betreft oxycodon, de dokter mag ze zelf opeten. Maar kan het ook aan het merk liggen? Actavis zuigt. Maar hoorde dat mundipharma of hoe t ook mag heten merknaam oxycodon anders werkt.klopt dat?. Verder liever pijn dan grote hoeveelheden wat toch niks doet. Vroeger wel capsules oxycodon 20 mg gehad en ga er zwaar genoeg aan op een dag. Nu dus die Actavis gehad en ook al slikte ik 80 mg met elkaar. Was bagger. Iemand idee hoe dit kan?ook wat betreft de niet meer werkende Tramadol. Terwijl mijn tolerantie maar 50 mg per dag is? Zijn mijn receptoren beschadigd?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
erikindecloud zei:
Ten eerste ff wat anders:Hoe verander ik op de telefoon mijn naam hierzo. Kijk er zeker overheen.

Nu de vraag. Ik krijg Tramadol van de ha. Eerst dacht ik jemig wat is dit? Het was uitgeschreven voor pijn. Maar werd er heerlijk happy van. Nu maanden later voel ik niks meer. Ben al geminderd naar 1 van 50 mg. Vind t troep. De pijn gaat niet weg en t bijkomende euforische effect is ongeacht het aantal niet meer te bereiken. Lijk compleet imuum. Kreeg laatst oxycodon voor mijn ernstige pijn. Gewoon een paar keer. Ook dat werkt amper. Zowel tegen pijn niet echt en wat iedereen beschrijft over euforie en prachtige tripreports? Nope ik merk t hoogstens 5 minuten en ook al slikte ik 80 mg een keer omdat ik wanhopig was Door de pijn,t maakte me hoogstens een half uur wat blij en verder niks. Ik had dat ook met kratom. Eerste zakje was ik wel pijnvrij en euforisch een uurtje per dosis. Maar een nieuwe 25 mg besteld maeng da bij zelfde vendor en t deed niks meer. Wat betreft oxycodon, de dokter mag ze zelf opeten. Maar kan het ook aan het merk liggen? Actavis zuigt. Maar hoorde dat mundipharma of hoe t ook mag heten merknaam oxycodon anders werkt.klopt dat?. Verder liever pijn dan grote hoeveelheden wat toch niks doet. Vroeger wel capsules oxycodon 20 mg gehad en ga er zwaar genoeg aan op een dag. Nu dus die Actavis gehad en ook al slikte ik 80 mg met elkaar. Was bagger. Iemand idee hoe dit kan?ook wat betreft de niet meer werkende Tramadol. Terwijl mijn tolerantie maar 50 mg per dag is? Zijn mijn receptoren beschadigd?
Klik om te vergroten...


Je hebt kans dat de Tramadol na zo'n lange tijd niet meer werkt Ik heb dit zelf ook ondervonden en ben daardoor overgestapt naar oxycodon 20milligram Tramadol 200mg staat gelijk aan 40 milligram oxycodon en zo kan je je eigen rekensom maken maar als ik nu een tramadol neem dan begin ik te trillen en te schudden en word ik ook fysiek echt ziek Ik denk dat het dus ligt aan de duur van de Tramadol die je hebt genomen. Ik werd ook ziek ervan en toen kwam oxycodon kijken na morfine.
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik schreef dat ik 50 mg tramadol slikte. Maar kon af en toe wat meer via via krijgen. En weer een paar keer heel veel genomen. Maar nee. Nu alweer een tijd op 1 van 50 mg. Wil er hlemaal af. Ik slik m namelijk echt niet meer voor de echte reden. Maar het stopt mijn gedachten. En wanneer 8 stuks niet werken dan gebruik ik liever 1. Ik vind het wel absurd Hoe verschrikkelijk duur oxycodon via via (internet) is. Absurd. Is dat in Amerika ook zo? Hoe betalen al die mensen dat? Ik vraag mij daadwerkelijk af of de meds die ik via iemand van internet koop echt zijn. Want er staat op Internet ook vaak dat je moet oppassen voor nepmedicijnen.Hoe zie je dat aan de buitenkant? Ooit hoop ik eens eentje te proberen van iemand waarvan ik weet dat hij of zij ze rechtstreeks van de apotheek krijgt. Dan weet ik tenminste dat die ik nu koop echt zijn. En dat het echt aan mij ligt dat ik niks voel.waarom ik ze soms nog wel aanschaf? Omdat t wel enigszins mijn problemen afvlakt. En soms een dagje niet nadenken en gewoon genieten van een wolkje in de lucht is zo fijn. Ik vertel hier niets over mijn leven maar ik gun niemand mijn leven toe. Toch verbaast het mij, dat ik een gezonde levensstijl prefereer. Verslaving haat ik. Nee, gewoon eens in de zoveel tijd even zelf een wolkje zijn ipv altijd lijden. Tja why not. Ik drink niet, rook niet, en eet erg gezond. Maar waarom? Misschien hoop ik ooit nog gelukkig te worden en mijn lijdensweg een einde kent. Jullie kennen me niet maar misschien helpt t als je ff voor me duimt. Groeten uit Den Helder..
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Je hebt kans dat de Tramadol na zo'n lange tijd niet meer werkt Ik heb dit zelf ook ondervonden en ben daardoor overgestapt naar oxycodon 20milligram Tramadol 200mg staat gelijk aan 40 milligram oxycodon en zo kan je je eigen rekensom maken maar als ik nu een tramadol neem dan begin ik te trillen en te schudden en word ik ook fysiek echt ziek Ik denk dat het dus ligt aan de duur van de Tramadol die je hebt genomen. Ik werd ook ziek ervan en toen kwam oxycodon kijken na morfine.
Klik om te vergroten...
Dus je bent overgestapt van tramadol naar oxy codon? Wat voel je daarvan? En heb je geen last gehad van de overstap? Oxy mist het ssri onderdeel wat tramadol wel heeft. Dat werkt als een antidepressiva. Dus kick je eigenlijk cold Turky af van een ssri en dat is een zeer onderschat middel . Het verandert je hersenstructuur. Echte ssri 's zoals seroxat kunnen blijvende schade veroorzaken na stoppen. (Libido blijft eeuwig weg,maar kan ook na langdurig gebruik en daarna stoppen weer terugkomen ;soms 1 jaar later. Echt waar )Anywee Tijdloos, voelde je de overstap naar oxy? De oxy is een echte opiaat dus de opiaatachtige stof in tramadol kun je makkelijk vervangen Door een sterke echte opiaat zonder last te krijgen. Maar t ssri gedeelte daar ben ik benieuwd naar. Tenminste als je hoge dosis tramadol slikte.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik voelde eerlijk waar álle dat de bijwerkingen waar ik veel last van had verdwenen vooral libido en obstipatie verdwenen als sneeuw voor de zon. En de pijnklachten waar ik het voor neem gingen eindelijk echt iets naar beneden. Dat is het grootste plus punt voor mij natuurlijk.


Wist niet dat er mogelijk blijvend schade kon ontstaan...

Veel geluk gehad blijkbaar.
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Ik voelde eerlijk waar álle dat de bijwerkingen waar ik veel last van had verdwenen vooral libido en obstipatie verdwenen als sneeuw voor de zon. En de pijnklachten waar ik het voor neem gingen eindelijk echt iets naar beneden. Dat is het grootste plus punt voor mij natuurlijk.


Wist niet dat er mogelijk blijvend schade kon ontstaan...

Veel geluk gehad blijkbaar.
Klik om te vergroten...
Ja dat geldt voor antidepressiva op basis van serotonine. Maar tramadol valt mee. Zit geen hoge dosis SSri in volgens mij. Maar van bruin weet ik dat het libidoverlagend werkt. Bij mannen gaat het testosteronlevel omlaag. Las dat jij je vriendin meer blij maakt met oxycodon dan met tramadol. Daz ook logisch gezien tramadol ook nog es andere receptoren bezet. En de synaptische spleet ook vol overbodige serotonine bestormt.Waardoor dat ook nog es libidoverlagend werkt. Dubbel op.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
erikindecloud zei:
Ja dat geldt voor antidepressiva op basis van serotonine. Maar tramadol valt mee. Zit geen hoge dosis SSri in volgens mij. Maar van bruin weet ik dat het libidoverlagend werkt. Bij mannen gaat het testosteronlevel omlaag. Las dat jij je vriendin meer blij maakt met oxycodon dan met tramadol. Daz ook logisch gezien tramadol ook nog es andere receptoren bezet. En de synaptische spleet ook vol overbodige serotonine bestormt.Waardoor dat ook nog es libidoverlagend werkt. Dubbel op.
Klik om te vergroten...

Dank dat je dit mysterie hebt uitgelegd. Deze 'simpele' informatie wist ik nog niet.
Cheers!
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ha
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van wat ik heb gelezen is het voornaamste actieve bestandsdeel van Tramadol het metaboliet O-desmethyltramadol. Het duurt enkele uren voordat Tramadol zich heeft omgezet hierin en is zeer gevoelig aan persoonlijk metabolisme.

Tramadol is veel voorgeschreven omdat het dus een lange duratie heeft en het geen initieel sterke piek effecten heeft wat misbruik potentieel tegen gaat. Wellicht relevant aan wat hier besproken wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."