#1
Ik stuur je even een privé bericht naar aanleiding van het wijzigen van je gebruikersnaam.
Ten eerste ff wat anders:Hoe verander ik op de telefoon mijn naam hierzo. Kijk er zeker overheen.
Nu de vraag. Ik krijg Tramadol van de ha. Eerst dacht ik jemig wat is dit? Het was uitgeschreven voor pijn. Maar werd er heerlijk happy van. Nu maanden later voel ik niks meer. Ben al geminderd naar 1 van 50 mg. Vind t troep. De pijn gaat niet weg en t bijkomende euforische effect is ongeacht het aantal niet meer te bereiken. Lijk compleet imuum. Kreeg laatst oxycodon voor mijn ernstige pijn. Gewoon een paar keer. Ook dat werkt amper. Zowel tegen pijn niet echt en wat iedereen beschrijft over euforie en prachtige tripreports? Nope ik merk t hoogstens 5 minuten en ook al slikte ik 80 mg een keer omdat ik wanhopig was Door de pijn,t maakte me hoogstens een half uur wat blij en verder niks. Ik had dat ook met kratom. Eerste zakje was ik wel pijnvrij en euforisch een uurtje per dosis. Maar een nieuwe 25 mg besteld maeng da bij zelfde vendor en t deed niks meer. Wat betreft oxycodon, de dokter mag ze zelf opeten. Maar kan het ook aan het merk liggen? Actavis zuigt. Maar hoorde dat mundipharma of hoe t ook mag heten merknaam oxycodon anders werkt.klopt dat?. Verder liever pijn dan grote hoeveelheden wat toch niks doet. Vroeger wel capsules oxycodon 20 mg gehad en ga er zwaar genoeg aan op een dag. Nu dus die Actavis gehad en ook al slikte ik 80 mg met elkaar. Was bagger. Iemand idee hoe dit kan?ook wat betreft de niet meer werkende Tramadol. Terwijl mijn tolerantie maar 50 mg per dag is? Zijn mijn receptoren beschadigd?
Dus je bent overgestapt van tramadol naar oxy codon? Wat voel je daarvan? En heb je geen last gehad van de overstap? Oxy mist het ssri onderdeel wat tramadol wel heeft. Dat werkt als een antidepressiva. Dus kick je eigenlijk cold Turky af van een ssri en dat is een zeer onderschat middel . Het verandert je hersenstructuur. Echte ssri 's zoals seroxat kunnen blijvende schade veroorzaken na stoppen. (Libido blijft eeuwig weg,maar kan ook na langdurig gebruik en daarna stoppen weer terugkomen ;soms 1 jaar later. Echt waar )Anywee Tijdloos, voelde je de overstap naar oxy? De oxy is een echte opiaat dus de opiaatachtige stof in tramadol kun je makkelijk vervangen Door een sterke echte opiaat zonder last te krijgen. Maar t ssri gedeelte daar ben ik benieuwd naar. Tenminste als je hoge dosis tramadol slikte.Je hebt kans dat de Tramadol na zo'n lange tijd niet meer werkt Ik heb dit zelf ook ondervonden en ben daardoor overgestapt naar oxycodon 20milligram Tramadol 200mg staat gelijk aan 40 milligram oxycodon en zo kan je je eigen rekensom maken maar als ik nu een tramadol neem dan begin ik te trillen en te schudden en word ik ook fysiek echt ziek Ik denk dat het dus ligt aan de duur van de Tramadol die je hebt genomen. Ik werd ook ziek ervan en toen kwam oxycodon kijken na morfine.
Ja dat geldt voor antidepressiva op basis van serotonine. Maar tramadol valt mee. Zit geen hoge dosis SSri in volgens mij. Maar van bruin weet ik dat het libidoverlagend werkt. Bij mannen gaat het testosteronlevel omlaag. Las dat jij je vriendin meer blij maakt met oxycodon dan met tramadol. Daz ook logisch gezien tramadol ook nog es andere receptoren bezet. En de synaptische spleet ook vol overbodige serotonine bestormt.Waardoor dat ook nog es libidoverlagend werkt. Dubbel op.Ik voelde eerlijk waar álle dat de bijwerkingen waar ik veel last van had verdwenen vooral libido en obstipatie verdwenen als sneeuw voor de zon. En de pijnklachten waar ik het voor neem gingen eindelijk echt iets naar beneden. Dat is het grootste plus punt voor mij natuurlijk.
Wist niet dat er mogelijk blijvend schade kon ontstaan...
Veel geluk gehad blijkbaar.
Ja dat geldt voor antidepressiva op basis van serotonine. Maar tramadol valt mee. Zit geen hoge dosis SSri in volgens mij. Maar van bruin weet ik dat het libidoverlagend werkt. Bij mannen gaat het testosteronlevel omlaag. Las dat jij je vriendin meer blij maakt met oxycodon dan met tramadol. Daz ook logisch gezien tramadol ook nog es andere receptoren bezet. En de synaptische spleet ook vol overbodige serotonine bestormt.Waardoor dat ook nog es libidoverlagend werkt. Dubbel op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."