#1
Hallo lieve DF'ers !!
Wou dit eigenlijk al een tijdje hier neer zetten maar soit hier gaat ie dan.
Dit medicijn is door mij arts aan mij voor geschreven omdat ik met ontsteking op de ogen zit. Ik moest er steeds in wrijven en in de ochtend ook afscheiding (wat nu zo goed als gedaan is gelukkig). Het had wat weg van mensen die in niet al te propere omgeving zitten of iemand met een allergie aan iets. Gelukkig is dit mijn huisarts en is hij al x aantal keren op huisbezoek geweest hier en kent mij al vele jaren. Dus hij wist dat ik proper zat en nu zeker met mijn vrouw die kan geen stofje zien liggen of ze veegt het op hehe.
We hebben een kat en het kan zijn dat ik daardoor last had. Wat ik dikke bs vind want bij mijn ouders altijd honden, katten, paarden, konijnen en kippen gehad. Maar hij zei dat een mens zo een allergie kan ontwikkelen zelfs als het dier(en) er al een tijd zijn??
Maar dat denk ik dus niet en dan heeft hij mij dit medicijn geschreven. Dat is een algemeen middel tegen zowat alle soorten allergieen. Dus niet echt perfect voor de 100% maar het zou al voor een 70% moeten helpen tegen de meest voorkomende. Dus aangezien we niet zeker zijn bij mij, dan toch dit middel gekregen.
Ik moest het voor het avond eten nemen 1 pilletje. Nu ik neem benzo's maar ik weet niet wat het is als ik een dag geen benzo's neem en dan mijn pilletje neem...suf dat ik er van word. Heel raar.
Dit is dus geen benzo ofzo maar ook met mijn grote benzo en opi tolerantie als ik een dag niks genomen heb en gwn dit middel dan gebruik dan voel ik het wel. Omdat ik niet zeker was had ik als ik een dagje nuchter was gebleven en niet aan mijn benzo's was gekomen zo eens 3 pilletjes genomen...Ik heb geslapen als een roos en zeer vast en lang.
Zeer raar toch? Iemand zelfde ervaring?
Pelgrim
Wou dit eigenlijk al een tijdje hier neer zetten maar soit hier gaat ie dan.
Dit medicijn is door mij arts aan mij voor geschreven omdat ik met ontsteking op de ogen zit. Ik moest er steeds in wrijven en in de ochtend ook afscheiding (wat nu zo goed als gedaan is gelukkig). Het had wat weg van mensen die in niet al te propere omgeving zitten of iemand met een allergie aan iets. Gelukkig is dit mijn huisarts en is hij al x aantal keren op huisbezoek geweest hier en kent mij al vele jaren. Dus hij wist dat ik proper zat en nu zeker met mijn vrouw die kan geen stofje zien liggen of ze veegt het op hehe.
We hebben een kat en het kan zijn dat ik daardoor last had. Wat ik dikke bs vind want bij mijn ouders altijd honden, katten, paarden, konijnen en kippen gehad. Maar hij zei dat een mens zo een allergie kan ontwikkelen zelfs als het dier(en) er al een tijd zijn??
Maar dat denk ik dus niet en dan heeft hij mij dit medicijn geschreven. Dat is een algemeen middel tegen zowat alle soorten allergieen. Dus niet echt perfect voor de 100% maar het zou al voor een 70% moeten helpen tegen de meest voorkomende. Dus aangezien we niet zeker zijn bij mij, dan toch dit middel gekregen.
Ik moest het voor het avond eten nemen 1 pilletje. Nu ik neem benzo's maar ik weet niet wat het is als ik een dag geen benzo's neem en dan mijn pilletje neem...suf dat ik er van word. Heel raar.
Dit is dus geen benzo ofzo maar ook met mijn grote benzo en opi tolerantie als ik een dag niks genomen heb en gwn dit middel dan gebruik dan voel ik het wel. Omdat ik niet zeker was had ik als ik een dagje nuchter was gebleven en niet aan mijn benzo's was gekomen zo eens 3 pilletjes genomen...Ik heb geslapen als een roos en zeer vast en lang.
Zeer raar toch? Iemand zelfde ervaring?
Pelgrim