#1
Hallo,
Ik had laatst xtc gebruikt, nu wil ik mij wel gewoon aan de 3 maanden regel houden om het ook special te houden en te zorgen dat ik genoeg serotonine heb. Kan ik tijdens deze periode dan ook geen serotonine gebruiken drugs zoals 3mmc of 4mmc gebuiken? En zijn er goede drugs voor op feestjes die wel te gebruiken zijn tijdens deze periode behalve coke?
Ik had laatst xtc gebruikt, nu wil ik mij wel gewoon aan de 3 maanden regel houden om het ook special te houden en te zorgen dat ik genoeg serotonine heb. Kan ik tijdens deze periode dan ook geen serotonine gebruiken drugs zoals 3mmc of 4mmc gebuiken? En zijn er goede drugs voor op feestjes die wel te gebruiken zijn tijdens deze periode behalve coke?