#1
Zo dat ligt natuurlijk aan hoeveel MDMA erin zit, maar ook wat er nog meer in die pil zit.
Welk effect je kan verwachten hangt er meer van af wat je sweet spot is, en ja hoe hoger hoe vervelender het word(al heb je dat op strakke kaken vaak minder door dan de personen om je heen) je bent bekend met speed. Dus denk niet dat als je overvallen word door het inslaan dat je angstig word.
Maar bij mij MDMA dacht ik altijd..hij werkt niet hij werkt niet, dan ineens wat tintels.. en BAM skyhigh met een rainbowraket naar loveheaven
Het is niet te omschrijven en zo mooi als je 1e keer werd het bij mij niet meer.
De 1e keer had ik te weinig en was ik alleen thuis.
De 2e keer mijn sweet spot te raken en was ik blij op een festival met vrienden te zijn. Je kent het wel..je verklaard de liefde aan iedereen, stuurt je hele telefoonlijst appjes om af te spreken en na een brainstormsessie met je allerbeste soulmates for life(die je 5 min eerder had ontmoet) kom je erachter wat nou de toverformule voor wereldvrede is..iedereen aan de XTC.
Maarja, laten we bij t begin beginnen. Hoe ziet je pil eruit? Lengte/gewicht?
Ben bij 1e keer eerder van t uitwerken dan bijpakken. Maar lijkt me wel zonde als je er maar eentje hebt.
Beginnen met een halfje, en na ..... bijpakken.
Hoe snel je dan zou moeten bijpakken kan een ander beter als tip geven hier
Welk effect je kan verwachten hangt er meer van af wat je sweet spot is, en ja hoe hoger hoe vervelender het word(al heb je dat op strakke kaken vaak minder door dan de personen om je heen) je bent bekend met speed. Dus denk niet dat als je overvallen word door het inslaan dat je angstig word.
Maar bij mij MDMA dacht ik altijd..hij werkt niet hij werkt niet, dan ineens wat tintels.. en BAM skyhigh met een rainbowraket naar loveheaven
Het is niet te omschrijven en zo mooi als je 1e keer werd het bij mij niet meer.
De 1e keer had ik te weinig en was ik alleen thuis.
De 2e keer mijn sweet spot te raken en was ik blij op een festival met vrienden te zijn. Je kent het wel..je verklaard de liefde aan iedereen, stuurt je hele telefoonlijst appjes om af te spreken en na een brainstormsessie met je allerbeste soulmates for life(die je 5 min eerder had ontmoet) kom je erachter wat nou de toverformule voor wereldvrede is..iedereen aan de XTC.
Maarja, laten we bij t begin beginnen. Hoe ziet je pil eruit? Lengte/gewicht?
Ben bij 1e keer eerder van t uitwerken dan bijpakken. Maar lijkt me wel zonde als je er maar eentje hebt.
Beginnen met een halfje, en na ..... bijpakken.
Hoe snel je dan zou moeten bijpakken kan een ander beter als tip geven hier