Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom heeft de een veel ergere xtc-katers dan de ander?

Waarom heeft de een veel ergere xtc-katers dan de ander?

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frenk070 zei:
Ik gebruik per keer best veel. 2 of 3 xtc. Dat werkt fantastisch bij mij. Maar ik heb na 2 dagen een erg zware kater. Veel hoofdpijn en iets van duizeligheid. De kater duurt een dag of 5. Dan ben ik ook echt te beroerd om op te staan. Helaas..
Klik om te vergroten...
Vind je niet gek toch?
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, niet verrassend maar wel vervelend
S
SnowGolemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat de dip ook heel erg subjectief is. Soms ben ik na XTC wel een beetje down/depri maar dat ben ik zonder drugs ook wel gewend. Als ik mezelf dan nog even herinner aan het feit dat het mijn eigen schuld is dit keer, dan valt het altijd wel mee. Maar vrienden van mij die met volle teugen van het leven genieten, die hebben naar hun zeggen wel vaak een keiharde dip. Misschien kennen ze dat soort gevoelens gewoon niet uit het dagelijks leven!

Ik kan wel hele heftige moodswings hebben die binnen minuten echt alle kant op gaan! Als ik bijvoorbeeld een TV programma kijk over een ambulance of dierenarts, dan zit ik echt met tranen in m'n ogen. Of ik ga van een stemming van alles is kut binnen twee minuten naar fluitend en vrolijk :laughing:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frenk070 zei:
Nee, niet verrassend maar wel vervelend
Klik om te vergroten...
Gewoon minder nemen dan he. Sowieso is met mdma altijd less is more.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal het eens proberen. 😀👍
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoewel .. het zal 1 xtc, Wat GHB en coke worden. Eens zien of dat net zo lekker is, en of ik daar een minder zware kater van krijg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."