Nou, ik vind 150 dus echt wel weinig. Ik woog eerst ook 55 kg, nu een paar kg meer door dat kut corona, en ik nam als startdosis altijd 100 mg. Dan heb ik een normaal effect. Om het gebeuren wat te verlengen nam ik na een paar uur nog eens 100 mg. In mijn ervaring heef thet niet veel zin om maar de helft bij te pakken, dat voelde ik gewoon niet.
Die 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is een richtlijn.
Ik ben klein, tenger en weeg weinig. Als ik meer dan 2 mg per kg lichaamsgewicht neem voelt dat echt als veel te veel.
Die 1,5 tot 2 mg per kg is idd een richtlijn en de beste dosis zal ook per persoon verschillen.
Maar met 55 kg dan 200 mg nemen totaal is meer als 3,5 mg per kg. Dat is echt flink!
Bij mdma is bij mij less echt more… Ik neem als ik het thuis neem (alleen of met iemand samen) max 1 en heel soms 1,5 mg per kg. Dat is dan echt zat.
Op feestjes of festivals zit ik meestal op 1,5/ of 2 mg per kg lichaamsgewicht. Neem ik meer dan is het niet lekkerder qua euforie, love gevoel etc maar wel strakker, warmer, onrustiger.
Het is ook maar net welk effect je zoekt. Ik zoek echt dat mdma love-mellow-knuffel-relax-dans effect zonder te waus te worden zodat ik van alles mis en geen leuke gesprekken meer kan voeren.
Anderen willen misschien juist “hard gaan” of “naar de klote” gaan. Dan is idd mijn dosering te weinig. Ik zoek dat effect niet.
(te)Hoge doseringen zijn echt veel slechter voor je. Hoe lekker het misschien ook is.