#1
Yep aanwezig. šRaar genoeg ken ik mensen die niks van xtc voelen of het niks aan vinden. Het zijn uitzonderingen maar ze bestaan toch echt, vind het zelf ook bijzonder hoor. Voor mij is het toch een van de lekkerste drugs ooit!
Yep aanwezig. šRaar genoeg ken ik mensen die niks van xtc voelen of het niks aan vinden. Het zijn uitzonderingen maar ze bestaan toch echt, vind het zelf ook bijzonder hoor. Voor mij is het toch een van de lekkerste drugs ooit!
Ik had het ook over jou oa ja, maar wou geen namen noemen.Yep aanwezig. š
Dat mag jij altijd hoor šIk had het ook over jou oa ja, maar wou geen namen noemen.
Ook aanwezig!Yep aanwezig. š
Hoe zou ik dit kunnen testen?Heb je het weleens laten testen? Heel apart!
Er zijn test centrums. Daar kun je drugs inleveren. Dan weet je wat er in zit.Hoe zou ik dit kunnen testen?
Ja dat snap ik š xtc was getest op 240 mgEr zijn test centrums. Daar kun je drugs inleveren. Dan weet je wat er in zit.
Ja ik ga al wappie van een kwartje daarvan maar ik heb dit ook nog nooit meegemaakt šAls je van 600mg mdma niets voelt dan weet ik het ook echt niet meer.Misschien een van de weinige waar personen het weinig tot geen effect heeft. Wel apart want heb dit echt nooit eerder gezien/gehoord.
Hij gebruikt medicatie voor zān schildklier. Maar heb nergens gelezen dat dat niet met elkaar samen kanGebruikt je vriend medicatie ?
Van 600mg mdma zou ik hondsberoerd zijn.
Nee geen antidepressiva gelukkigJe vriend gebruikt ook geen antidepressiva toevallig? Hiervan is bekend dat het nauwelijks samen werkt en een slechte combo is.
Denk dat ik hem maar mdma en 2cb laat snuiven, dan weten we in ieder geval meer ššš
Ja ik weet ššš gelukkig heeft hij een hoge pijngrens šDat zijn nou net de 2 middelen die je beter niet snuift š¤£š¤£.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."