Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaldiar voor recreatief gebruik

Zaldiar voor recreatief gebruik

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat jij niet bewust bent dat sommige mensen niet vatbaar zijn voor tramadol door een enzym die tramadol omzet in morfine sommige mensen h ebben die niet waarvan ik zo'n persoon ben
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://consumed.nl/bijsluiters/zaldiar-1

Als je even googled zie je dat het paracetamol met tramadol is. Zeer verslavend is en weinig recreatieve waarde heeft. Misselijkheid, jeuk, etc komt veel voor. Ook mag je het met bijna niets combineren. Ook met heel veel medicijnen mag het niet samen.
Lees je goed in over dit goedje.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind daarentegen tramadol echt heerlijk spul. Bij 25mg heb ik al effect en kom ik heerlijk met een fijn gevoel makkelijker de dag door. Bij die dosis wel subtiel maar ik krijg dan echt een moment, na een aantal uur, dat ik me bewust lekkerder voel.

Maar zoals @De Dunne al zegt. Tramadol kan echt met "niks" gecombineerd worden en is echt zeer verslavend. Om die rede neem ik het eigenlijk nooit. Maar lekker vind ik het zeker!
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tramal mag inderdaad met niks gecombineerd worden en verslavend ach na Codeine is tramadol de 2de plek. Van de opiaten dus valt mee en niet iedereen is vatbaar voor tramadol ik kan 400 tot 800mg nemen en merk er geen zak van komt dat sommige wel een enzymen heeft en andere niet.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Incubi666 zei:
Tramal mag inderdaad met niks gecombineerd worden en verslavend ach na Codeine is tramadol de 2de plek. Van de opiaten dus valt mee en niet iedereen is vatbaar voor tramadol ik kan 400 tot 800mg nemen en merk er geen zak van komt dat sommige wel een enzymen heeft en andere niet.
Klik om te vergroten...
Ik wil toch even gauw voor de veiligheid aangeven dat dosissen die Incubi666 hierboven opnoemt voor vele een dodelijke dosis is bij geen tolerantie.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Incubi666 zei:
Ik denk dat jij niet bewust bent dat sommige mensen niet vatbaar zijn voor tramadol door een enzym die tramadol omzet in morfine sommige mensen h ebben die niet waarvan ik zo'n persoon ben
Klik om te vergroten...
Daar ben ik me zeer zeker van bewust maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het voor vele een dodelijke dosis kan zijn?
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Daar ben ik me zeer zeker van bewust maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het voor vele een dodelijke dosis kan zijn?
Klik om te vergroten...
Klopt voor vele is het een dodelijke dosis of een wel te veel te hoge dosis.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaldiar heb ik lang gebruikt als pijnstiller, waarvoor het bedoeld is. Euforie? Nooit mee gehad. En idd, het is met bijna niets te combineren.
Toen ik op de zwaardere morfinepreparaten moest overgaan, werd zaldiar direct stopgezet.
Ik moet zeggen dat ik maar weinig met zaldiar mee ben opgeschoten...oxcycodon en Oxcycontin. Dat was wel leuker. Ook linker.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oxycodon en oxycodin zijn idd leuker zat toendertijd ook rond de 70mg per keer. H3b nog een batch met iets liggen in die familiegevoel. Nog zwaarder alleen even kijken wanneer ik echt alleen ben. En de volgende dag niet veel hoef te doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik teveel neem van morfinepreparaten, dan krijg ik straf van mijn eigen lijf.
Want ik kan dan naar de seh om een urinekatheter te laten plaatsen.
Ik kan dan enkele dagen niet meer plassen...
En deze ervaring is verre van aangenaam te noemen!
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Legio Patria Nostra zei:
Als ik teveel neem van morfinepreparaten, dan krijg ik straf van mijn eigen lijf.
Want ik kan dan naar de seh om een urinekatheter te laten plaatsen.
Ik kan dan enkele dagen niet meer plassen...
En deze ervaring is verre van aangenaam te noemen!
Klik om te vergroten...

Dan kan je het inderdaad beter laten.
Ik heb altijd gezegd als ik dood wil is er maar 1 dood de overdosis wil nog even genieten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo denk ik er óók over.
1 x het Gulden Shot.,
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Incubi666 zei:
Dan kan je het inderdaad beter laten.
Ik heb altijd gezegd als ik dood wil is er maar 1 dood de overdosis wil nog even genieten.
Klik om te vergroten...
Tijdens een od geniet je vaak juist niet hoor..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Al eens meegemaakt?
Hoe voel je je dan.. ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
Al eens meegemaakt?
Hoe voel je je dan.. ?
Klik om te vergroten...
Nee ik niet. Maar ken er wel. Denk je eens in: bv met of van uppers: hart gaat mega te keer, bloeddruk stijgt gigantisch, je spieren, receptoren in je kop, alles draait mega overuren. Dan een hartaanval of beroerte. Nee bedankt...
s
sniff'nwiffLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik keek onlangs door mijn kasten en vond nog een doosje zaldiar. Als ik het goed voor heb is het een lichte opiaat en zit er tramadol in. Kan ik het dan ook recreatief gebruiken? Iemand ervaring hiermee?

Dankjewel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."