#1
Ik denk dat jij niet bewust bent dat sommige mensen niet vatbaar zijn voor tramadol door een enzym die tramadol omzet in morfine sommige mensen h ebben die niet waarvan ik zo'n persoon ben
Ik wil toch even gauw voor de veiligheid aangeven dat dosissen die Incubi666 hierboven opnoemt voor vele een dodelijke dosis is bij geen tolerantie.Tramal mag inderdaad met niks gecombineerd worden en verslavend ach na Codeine is tramadol de 2de plek. Van de opiaten dus valt mee en niet iedereen is vatbaar voor tramadol ik kan 400 tot 800mg nemen en merk er geen zak van komt dat sommige wel een enzymen heeft en andere niet.
Daar ben ik me zeer zeker van bewust maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het voor vele een dodelijke dosis kan zijn?Ik denk dat jij niet bewust bent dat sommige mensen niet vatbaar zijn voor tramadol door een enzym die tramadol omzet in morfine sommige mensen h ebben die niet waarvan ik zo'n persoon ben
Klopt voor vele is het een dodelijke dosis of een wel te veel te hoge dosis.Daar ben ik me zeer zeker van bewust maar dat neemt toch niet weg van het feit dat het voor vele een dodelijke dosis kan zijn?
Als ik teveel neem van morfinepreparaten, dan krijg ik straf van mijn eigen lijf.
Want ik kan dan naar de seh om een urinekatheter te laten plaatsen.
Ik kan dan enkele dagen niet meer plassen...
En deze ervaring is verre van aangenaam te noemen!
Tijdens een od geniet je vaak juist niet hoor..Dan kan je het inderdaad beter laten.
Ik heb altijd gezegd als ik dood wil is er maar 1 dood de overdosis wil nog even genieten.
Nee ik niet. Maar ken er wel. Denk je eens in: bv met of van uppers: hart gaat mega te keer, bloeddruk stijgt gigantisch, je spieren, receptoren in je kop, alles draait mega overuren. Dan een hartaanval of beroerte. Nee bedankt...Al eens meegemaakt?
Hoe voel je je dan.. ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."