Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA naar Belgisch Festival

MDMA naar Belgisch Festival

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kipzonderkopzoektkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ha allen,

Al met enige regelmaat naar festivals gegaan de afgelopen jaren in Nederland en daar wat XTC genomen. Echter ga ik binnenkort naar een festival in Belgiƫ (Pukkelpop), en ben ik van plan om een dag drugs/XTC te doen (de andere dagen blijf ik volledig sober). Omdat het een ander land is, en ik van nature erg voorzichtig ben, ben ik wat gaan zoeken over regels en de afgelopen jaren.

Na redelijk wat onderzoek is het duidelijk dat de Belgen hardere en andere eisen en regels hebben met betrekking tot drugs gebruik. Echter zijn er een aantal vragen die bij mij blijven, omdat het lezen van artikelen wat anders is dan met ervaren gebruikers praten. Daarom heb ik een aantal vragen over gebruik in Belgiƫ, met het risico dat ik iets te serieus overkom. Alvast veel dank voor de tijd om te antwoorden!

- Ik weet dat gebruik in Belgiƫ strafbaar is. Klopt het dat ik niet naar de eerste hulp kan als ik slecht ga? Ik ga eigenlijk nooit slecht, maar ben gewend om in NL altijd naar de eerste hulp te gaan als ik iemand anders slecht zie gaan of toch iets nodig heb.

- Zijn er veel controles bij Pukkelpop? Online zie ik niks staan over mensen die gebruiken op dit specifiek festival, zijn er veel mensen in bijvoorbeeld de boiler room of dance hall die iets gebruiken?

- Klopt het dat er veel mystery guests / politie-in-burger rondlopen? Ik lees hier veel artikelen over van vorige jaren, maar er lijkt vaak geen bewijs te zijn (ergo, een artikel beweerd dat er veel mensen worden gepakt, maar op fora zeggen mensen dit nooit te zien).
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey , helaas hebben we een forumregel over het smokkelen van drugs. Ik zou het risico niet nemen. Anders ben je in het buitenland de lul. En dat voor een simpele MDMA drugs
Be safe!!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey hey, Belg hier šŸ‘‹
Je hebt altijd EHBO posten op festivals hier. Lo-gisch wel kan je naar de EHBO als je slecht gaat. Ze gaan niet zeggen ā€œheb je iets gepakt? Oh los het zelf maar opā€ neen… ze helpen je uiteraard. Controles heb je overal. Ze fouilleren eens en kijken in je zak. Tip: steek je drugs dus altijd in je onderbroek of in je schoen ofzo.
bob’s(politie in burger) is op het ene festival meer als het andere. Ze zijn vooral op zoek naar degene die verkopen. Als ze je een zakje zien uithalen gaan ze je er wel uithalen. Maar ik heb het nog nooit gehad, als je goed in het volk staat is er geen probleem. Een vriend van mij had eens pech dat hij stond te socializen met een BOB en vroeg of hij een sleuteltje ket moest hebben. Toen nam hij hem meteen mee. Maar geen zorgen hoor, ik ga altijd uit met drugs en ben nog nooit gepakt! Have fun😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."