Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik XTC

Gebruik XTC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Samira95Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedendag!

De laatste tijd merk ik dat als ik xtc gebruik, ik zo’n 3 uur lang heel lekker ga. Na deze 3 uur, merk ik dat mn lichaam heel zwaar gaat aanvoelen en echt een downer krijg. Wil dan zitten en ben moe. Bijnemen helpt niet meer omdat mijn lichaam niet meer met mijn hoofd meedoet (hoofd actief, lichaam doodop). Zo’n 8 jaar geleden had ik dit probleem nooit en kon ik makkelijk hele nachten doorgaan. Nu ben ik er echt na 5 uur klaar mee en voel ik me ook echt een partypooper… En volgens mij ligt het niet eens aan de leeftijd, maar meer aan de soort pillen denk.
Eerste inname is ongeveer een halfje en dan neem ik met kwartjes bij, tot max 2 pillen.
Weet iemand hoe ik dit misschien anders kan doen en dit klote gevoel kwijt raak? Of zijn er alternatieven?

Bedankt alvast!
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant dat je de eerste helft wel lekker gaat, maar daarna niet meer! Heb je in het verleden XTC misbruikt (bv: vaker dan eens per aantal maanden gebruiken)? Dat wil nog wel eens de "magie" wegnemen die je bij je eerste paar keer wel voelt namelijk. Ik zou ook zeker afraden om bij te nemen als je al niet zo lekker gaat, in mijn ervaring gaat dat altijd alleen maar bergafwaarts namelijk. Al zul je dat zelf ook wel gemerkt hebben :wink:

Verder kan het natuurlijk liggen aan hoe goed je voor jezelf zorgt die dag. Heb je een goede bodem in je maag, zit je lekker in je vel, genoeg gedronken, goed geslapen van tevoren, vitamines enz. Misschien heeft het minder met de pillen zelf te maken en is het meer dat je lichaam gewoon niet meer kan handelen als je langer dan een paar uur je reserves aan het uitputten bent?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Samira95

Welkom!

Met wat meer informatie kunnen we je beter helpen:
Hoe vaak neem je xtc/mdma?
Waren je pillen getest qua hoeveelheid mdma er in?
ik weet je leeftijd, lengte en gewicht niet maar totaal 2 pillen zit je met die schijven van nu al gauw rond of over de 400mg. Das echt heel veel.

lees dit eens door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Alsjeblieft! 👍
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Max 2 pillen. De meeste pillen bevatten makkelijk 200mg. Lijkt me niet verwonderlijk dat je lichaam zwaar aanvoelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."