#1
Hoi allen,
Ik ga binnenkort naar een feestje en ga daar XTC gebruiken. Dit is inmiddels zo’n 6 maanden geleden dus ik heb er behoorlijk veel zin in. De pillen hebben we netjes laten testen op 180mg MDMA.
Nu zit ik dus met het volgende. Meestal begin ik met een kwartje maar ik merk dat ik daar na een klein uurtje licht iets van voel. Ik doe dit omdat ik toch bang ben dat de inslag te overweldigend is. De aanloop naar het moment dat hij inkickt vindt ik vaak niet chill omdat ik merk dat ik te veel zenuwen heb. Als hij dan eenmaal heel mild is ingekickt pak ik nog een kwartje bij. Als dat tweede kwartje landt zit ik er eigenlijk altijd pas echt lekker in. Dan zijn we dus wel al vaak 1,5 tot 2 uur verder. Vanaf dan heb ik ook een top avond en pak ik meestal in kwartjes bij tot een hele pil.
Om deze reden wil ik nu dus toch eens proberen om een halfje te poppen en te kijken of dat beter bevalt. Echter ben ik bang dat het inkicken misschien te heftig kan zijn. Zoals gezegd zijn de pillen getest op 180mg. Dus een halfje zal ongeveer 90mg bevatten.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring of een advies hierin voor mij? Moet ik een halve proberen of is het verstandiger om met kwartjes te blijven werken?
Ik ga binnenkort naar een feestje en ga daar XTC gebruiken. Dit is inmiddels zo’n 6 maanden geleden dus ik heb er behoorlijk veel zin in. De pillen hebben we netjes laten testen op 180mg MDMA.
Nu zit ik dus met het volgende. Meestal begin ik met een kwartje maar ik merk dat ik daar na een klein uurtje licht iets van voel. Ik doe dit omdat ik toch bang ben dat de inslag te overweldigend is. De aanloop naar het moment dat hij inkickt vindt ik vaak niet chill omdat ik merk dat ik te veel zenuwen heb. Als hij dan eenmaal heel mild is ingekickt pak ik nog een kwartje bij. Als dat tweede kwartje landt zit ik er eigenlijk altijd pas echt lekker in. Dan zijn we dus wel al vaak 1,5 tot 2 uur verder. Vanaf dan heb ik ook een top avond en pak ik meestal in kwartjes bij tot een hele pil.
Om deze reden wil ik nu dus toch eens proberen om een halfje te poppen en te kijken of dat beter bevalt. Echter ben ik bang dat het inkicken misschien te heftig kan zijn. Zoals gezegd zijn de pillen getest op 180mg. Dus een halfje zal ongeveer 90mg bevatten.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring of een advies hierin voor mij? Moet ik een halve proberen of is het verstandiger om met kwartjes te blijven werken?