Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam en diazepam samen !!!

oxazepam en diazepam samen !!!

22 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Justme83 zei:
Het is geen slaapmedicatie wat je neemt.
Dat kan je ook niet verwachten van die 2 pammetjes.
Voor inslaap of doorslaap heb je andere medicatie voor...
Je kan het tegelijk innemen, beide werken op je centrale zenuwstelsel als
rustgevend en kalmerend, waardoor je meestal makkelijker in slaap valt.
Alle pammetjes zijn wel te combineren in juiste proporties...
Klik om te vergroten...


Precies , ik neem zopiclon en clonazepam om in en door te slapen . werkt voor mij prima. Soms ook diazepam als het echt niet gaat en 2 of meer dagen slecht of niet heb geslapen .

Hoe minder hoe beter natuurlijk.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Tijdloos Jij snapt em:upsidedown:
y
yavalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik slaap al weken slecht, soms halve nachten niet. De laatste 2 weken ben ik iedere nacht rond 5 uur wakker.

Hiervoor slik ik paroxetine en oxazepam, sinds maandag. Ik raak erg onrustig als ik om 5 uur wakker en wordt zelfs met 50 mg ox wakker.

Kun je eigenlijk diazepam en oxazepam samen innemen? Misschien dat ik dan welleens een nachtje door slaap. Ik wordt nl. gek van iedereen die zegt dat ik toch 7 uur op een nacht slaap......

Help Mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."