#1
Het is geen slaapmedicatie wat je neemt.
Dat kan je ook niet verwachten van die 2 pammetjes.
Voor inslaap of doorslaap heb je andere medicatie voor...
Je kan het tegelijk innemen, beide werken op je centrale zenuwstelsel als
rustgevend en kalmerend, waardoor je meestal makkelijker in slaap valt.
Alle pammetjes zijn wel te combineren in juiste proporties...
Precies , ik neem zopiclon en clonazepam om in en door te slapen . werkt voor mij prima. Soms ook diazepam als het echt niet gaat en 2 of meer dagen slecht of niet heb geslapen .
Hoe minder hoe beter natuurlijk.