Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRilatine en kapotte neus

Rilatine en kapotte neus

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MymeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet het, slim is het niet... Ik snuif al zo'n 6 maanden dagelijks rilatine. Ik heb een slaapstoornis en ADHD dus krijg het voor beide voorgeschreven. Ik weet niet waarom, maar het snuiven voelt gewoon zoveel beter omdat je dan echt heel snel even wakker wordt.

Enkel voordelen in mijn ogen, maar ik ben dan ook verslaafd. buiten dan één groot probleem. Mijn neus is echt fucked up. Eerst stoorde het me niet, maar nu is het zo erg dat het pijn doet en die pijn straalt zelfs uit naar mijn rechter hoofd, oog en tanden.

Ik zou dus een afspraak bij een neus keel oor arts willen maken, maar wat zeg je daar tegen? Gewoon de hele waarheid? Hij zal waarschijnlijk aan de schade ook wel zien hoe dat komt.

Maar ik zou liever niet willen dat zoiets in mijn medisch dossier komt. Dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Zit al vaseline te smeren en te spoelen elke dag, maar wordt er niet beter op. Toch maar gaan dan?

En ik weet dat ik moet stoppen en dat het niet slim is wat ik doe, maar het is een hardnekkige verslaving
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je ADHD hebt, dan krijg je toch juist geen energie van ritalin?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelukkig weet je het antwoord zelf ook al wel. Het is tijd voor een afspraak bij de dokter. Ik zou het zelf de dokter gewoon vertellen, je hebt niks te verliezen toch?

En over je verslaving, oef lastig parket. Allereerst proberen van dat snuiven af te komen want daar issie gewoon echt niet voor gemaakt. Helemaal stoppen is natuurlijk het beste.

@Rivalrie als je de hoeveelheid neemt die op de bijsluiter staat niet nee.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die pijn die doorstraalt heb ik ook wel eens gehad. Bij mij waren toen de holtes in mijn gezicht ontstoken en leek het net of ik idd iets in mijn kiezen had of achter m'n ogen. Kwam uiteraard door veel te veel snuiven.

Voor de zekerheid even naar de huisarts gaan, kan zijn dat jij iets anders hebt natuurlijk. Hij heeft beroepsgeheim dus mag niks delen zonder jouw toestemming.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."