#1
Hallo mensen,
Ben weer gestopt met het gebruiken van research chemicaliën, gesprek gehad met mijn psychiater, hij was al op de hoogte dat ik weer bezig was geweest met rc's en werd kwaad. Goed, ik probeer het maar kort te houden want ik kan toch niet alles duidelijk maken in zo'n korte samenvatting en daar heb ik ook geen zin in.
Ben gestopt met de rc's voor de 3e keer ofzo, alleen is het nu toch anders want ik ga een hele zware confronterende dagdeel therapie volgen, 3 dagen in de week 6/7 uur per dag met 8 andere mensen met ook autisme en soms ook drugsmisbruik/verslaving. Het is gericht op autisme maar het is niet zo'n dom iets dat je daar maar in een groepje zit en alleen maar over autisme praat enz.. nee dit gaat confronterend zijn omdat je jezelf gaat tegenkomen enz enz blablabla te lang verhaal :P
Nou geeft mijn psychiater mij nog één kans na dat ik steeds toch weer rc's bestelde. Ik wil iets vinden dat mij een steun in de rug kan geven, iets wat mij met mijn angst kan helpen. Heb veel spul geprobeerd; antipsychotica, antidepri middel (Fluoxetine), Tranxene en zelfs Methylfenidaat en slik nu al een half jaartje Tranxene 3x 10mg per dag + Temazepam 2x20mg voor slapen.
Al deze middelen hebben niet het effect gegeven naar wens (behalve Temazepam dat helpt echt met m'n slaap problemen), nou mocht ik weer een add/adhd middel testen; Dexamfetamine sulfaat 3xdaags 2,5mg om te kijken wat het middel doet met me, nou is dat niet een hoge dosering maar toch merk ik er wel wat van.
Tot nu toe 4e dag heb ik niet echt het idee dat ik een eerlijke beoordeling kan geven over wat het voor mij doet omdat misschien de dosering net wat te laag is + 3x daags is zo wie zo niet genoeg om een eerlijke beoordeling te geven, komende dinsdag heb ik al een evaluatie met de psychiater.
Nou vind ik het lastig om zo te zeggen tegen hem 'ja ik weet nog niet echt wat het doet met mijn angst, ik wil eigenlijk wel is 6x daags 2,5mg proberen en wil ook nog eens kijken wat 5mg met mij doet'.
Ugh hoe moet ik het hem duidelijk maken/ hem over halen om mij dit allemaal uit te gaan proberen.. de waarheid is gewoon, ben bang dat als dit middel niet voor mij werkt, dan gaan we weer naar de fucking antidepressiva en dat WIL IK NIET want die shit geloof ik gewoon niet in. Antidepressiva maken veel mensen vlak, niet blij en of je slikt het voor niks want de kans is groot dat het gewoon placebo effect is.
Stimulerende middelen maken mij meer zekerder MITS de dosis goed is, gemotiveerder en dus>> iets minder last van voor mij onacceptabele EXTREME sociale angsten.
Dat heb ik ontdekt door gebruik van shit van internet en ja ik snap dat dat dom is enzo maar dat zijn mijn ervaringen ermee en wil gewoon is wat dieper gaan met die dexamf, want dat zal het laatste stimulerende middel zijn dat ik zou mogen uit testen. Het is zo frustrerend dat ik er niet zelf controle over heb maar iemand perse over moet halen om er is iets langer mee door te kunnen gaan om te testen, want als het spul uiteindelijk toch ervoor kan zorgen dat ik mij iets meer van mijn sociale kant kan laten zien en me dus wat meer tevreden kan voelen is dat zo verlossend.
Wat is het doel van dit fucking verhaal van mij, weet het niet, wil gewoon weten wat voor middel mij een drukje in de rug kan geven zodat alles eindelijk niet zo negatief is in mijn hoofd. Wil geen middel dat na 4/8 maanden pas aanslaat want het is bij mij al moeilijk genoeg om te merken of het positieve effect opweegt tegen het negatieve bij snel werkende middelen. Fuck antidepressiva en antipsychotica, maakt me vlak, duurt te lang, weet nooit of het werkt, weet nooit of het nou zin heeft of niet.
Ik zit al een hele tijd op de rand, word echt schijt ziek van de onzin dat mijn 'leven' is.
Eeeeeeeeennn het is al weer veel te langdradig.. meeste mensen hebben niet zoveel interesse om zo'n lang verhaal te lezen, ik ook niet. -_-..
Met vriendelijke groet uit mars want de meesten zullen dit waarschijnlijk niet lezen haha xD
Ben weer gestopt met het gebruiken van research chemicaliën, gesprek gehad met mijn psychiater, hij was al op de hoogte dat ik weer bezig was geweest met rc's en werd kwaad. Goed, ik probeer het maar kort te houden want ik kan toch niet alles duidelijk maken in zo'n korte samenvatting en daar heb ik ook geen zin in.
Ben gestopt met de rc's voor de 3e keer ofzo, alleen is het nu toch anders want ik ga een hele zware confronterende dagdeel therapie volgen, 3 dagen in de week 6/7 uur per dag met 8 andere mensen met ook autisme en soms ook drugsmisbruik/verslaving. Het is gericht op autisme maar het is niet zo'n dom iets dat je daar maar in een groepje zit en alleen maar over autisme praat enz.. nee dit gaat confronterend zijn omdat je jezelf gaat tegenkomen enz enz blablabla te lang verhaal :P
Nou geeft mijn psychiater mij nog één kans na dat ik steeds toch weer rc's bestelde. Ik wil iets vinden dat mij een steun in de rug kan geven, iets wat mij met mijn angst kan helpen. Heb veel spul geprobeerd; antipsychotica, antidepri middel (Fluoxetine), Tranxene en zelfs Methylfenidaat en slik nu al een half jaartje Tranxene 3x 10mg per dag + Temazepam 2x20mg voor slapen.
Al deze middelen hebben niet het effect gegeven naar wens (behalve Temazepam dat helpt echt met m'n slaap problemen), nou mocht ik weer een add/adhd middel testen; Dexamfetamine sulfaat 3xdaags 2,5mg om te kijken wat het middel doet met me, nou is dat niet een hoge dosering maar toch merk ik er wel wat van.
Tot nu toe 4e dag heb ik niet echt het idee dat ik een eerlijke beoordeling kan geven over wat het voor mij doet omdat misschien de dosering net wat te laag is + 3x daags is zo wie zo niet genoeg om een eerlijke beoordeling te geven, komende dinsdag heb ik al een evaluatie met de psychiater.
Nou vind ik het lastig om zo te zeggen tegen hem 'ja ik weet nog niet echt wat het doet met mijn angst, ik wil eigenlijk wel is 6x daags 2,5mg proberen en wil ook nog eens kijken wat 5mg met mij doet'.
Ugh hoe moet ik het hem duidelijk maken/ hem over halen om mij dit allemaal uit te gaan proberen.. de waarheid is gewoon, ben bang dat als dit middel niet voor mij werkt, dan gaan we weer naar de fucking antidepressiva en dat WIL IK NIET want die shit geloof ik gewoon niet in. Antidepressiva maken veel mensen vlak, niet blij en of je slikt het voor niks want de kans is groot dat het gewoon placebo effect is.
Stimulerende middelen maken mij meer zekerder MITS de dosis goed is, gemotiveerder en dus>> iets minder last van voor mij onacceptabele EXTREME sociale angsten.
Dat heb ik ontdekt door gebruik van shit van internet en ja ik snap dat dat dom is enzo maar dat zijn mijn ervaringen ermee en wil gewoon is wat dieper gaan met die dexamf, want dat zal het laatste stimulerende middel zijn dat ik zou mogen uit testen. Het is zo frustrerend dat ik er niet zelf controle over heb maar iemand perse over moet halen om er is iets langer mee door te kunnen gaan om te testen, want als het spul uiteindelijk toch ervoor kan zorgen dat ik mij iets meer van mijn sociale kant kan laten zien en me dus wat meer tevreden kan voelen is dat zo verlossend.
Wat is het doel van dit fucking verhaal van mij, weet het niet, wil gewoon weten wat voor middel mij een drukje in de rug kan geven zodat alles eindelijk niet zo negatief is in mijn hoofd. Wil geen middel dat na 4/8 maanden pas aanslaat want het is bij mij al moeilijk genoeg om te merken of het positieve effect opweegt tegen het negatieve bij snel werkende middelen. Fuck antidepressiva en antipsychotica, maakt me vlak, duurt te lang, weet nooit of het werkt, weet nooit of het nou zin heeft of niet.
Ik zit al een hele tijd op de rand, word echt schijt ziek van de onzin dat mijn 'leven' is.
Eeeeeeeeennn het is al weer veel te langdradig.. meeste mensen hebben niet zoveel interesse om zo'n lang verhaal te lezen, ik ook niet. -_-..
Met vriendelijke groet uit mars want de meesten zullen dit waarschijnlijk niet lezen haha xD