Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxynorm oxycotin

Oxynorm oxycotin

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee zit geen suiker in.!
Dat was het enigste wat ik kan drinken zelfs water ging niet deze sport drank wordt opgenomen veel drinken is belangrijk zo snel de rotzooi uit je lijf.!

verwacht morgen wel oké is.!
Heb fantanly 75 umg ook in eens gestopte 1,5 week geleden.!

schijnbaar slaat opiaten bij mijn lichaam niet zo aan als bij iemand anders.!

daarom heb ik ook niet dat ik steeds meer wil.
ik mocht meer gebruiken van huisarts maar dat heb ik zelf steeds afgehouden toen ik afgelopen maandag in het radboudumc was daar zeiden ze dat ze een brief naar de huisarts gingen sturen voor een afbouw ik wil er geen maanden mee bezig zijn van daar cold turky
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aan de ene kant zeg ik; respect. Respect hoe je het aanpakt!
Aan de andere kant zeg ik: rustig aan.
Te hard, te zwaar maakt een kans op mislukking groter.
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ontwenningsverschijnselen begint dezelfde dag na het stoppen.
Jouw lijf heeft een zeer nauwkeurig tijdsschema, waarop je normaal inneemt.
Eén uurtje erna begint het.
De tweede dag na volledig stoppen is het zwaarst. Dat is echt een shitdag . Zweten, rillen, over emotioneel zijn, depressief, echt zwaar klote.
Derde dag ietsje minder, maar óók nog pittig
En de dagen erna wordt de ellende iedere dag wat minder.
Na een dag of 10 ben je er door. Craving blijft, zeer zeker, maar je bent niet zwaar ziek meer.
Uiteraard is eea afhankelijk van de hoeveelheid oxcy waarvan je afhankelijk bent geweest.
Zo is het bij mij ongeveer verlopen. Ik zat op 80 mg oxcycontin per dag, in 4 x.
De tweede keer is het me niet gelukt, ik blééf mij zeer beroerd voelen.
Ik ben op 20 mg methadon gezet, ook, om mijn rugpijn enigzins draaglijk te houden.
Ik was in 20 minuten mijn afkick verschijnselen volledig kwijt. Ik kon weer verder.
Die afkick kon ik niet meer verdragen toen.
Plus die kutrugpijn...
Prognose:
Zodra ik van m8jn operatie weer vooruit kan, zal ik mijn opiaten afhankelijk heid proberen om te stoppen.
Of, en hoe dit lukken gaat, who can tell??
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring bij Nk was niet prettig ( ze konden de veiligheid van cliënten niet garanderen.!
mijn vrouw en mijn zoon durfde niet langs te komen.! Daar komt bij dat ze ook totaal geen rekening houden waarom je daar bent alle medicijnen wordt afgepakt zelf de medicijnen die ik gewoon wekelijk moest hebben zelfs die kreeg je niet zelfs vitamine D te wel ik deze moest nemen.
ik maak zelf geen vitamine D aan. Dus moet ik deze elke week hebben.!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet prettig?!?
Bij zo een toestand van zaken draai ik me meteen om.
Veiligheid is een absolute must!
Voor Iedereen daar.
De cliënt , zijn familie, het personeel, kortom alles en iedereen.
Te zot voor woorden dat " de veiligheid niet kan worden gegarandeerd ".
Daar moet je dus niet zijn!
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat klopt daarom doet ik het cold turkey.
Ik zat met dealers, criminelen, gezellig spul van harde kern voetbal.! En van die doorgedraaide die die graag de boel in de fik zetten. Nee absoluut geen makkelijke tijd je slaapkamer alles moest achter slot en grendel deuren op slot.
niets was veilig
Binnen 20 minuten stonden ze je al met een groep te intermitterend.! Personeel was begin 20 / 25 jaar 2 kinderen ( dat zijn het toch ) op 14 verslaafde.
GHB, COKE, ALCOHOLen nog van alles.

ik zat daar tijdens opname van Anita ik was daar en overal camera’s
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar ben er nu vanaf.!

Yess Yess.!
Wat voelt mijn lichaam heerlijk luchtig.!

Iedereen bedankt.!
p
pietje1973Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eindelijk weer smaak en vooral tegen luchtjes kunnen zonder dat je over je nek gaat.!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."